וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של רונאלדו: "לילד שלו אין אמא"

"הסאן" הלונדוני מדווח כי קאטיה אביירו אמרה: "מבחינתנו היא 'מתה', הילד בחזקתנו והוא הדבר החשוב ביותר לרונאלדו"

האם אם ילדו של כריסטיאנו רונאלדו 'מתה'? אם שואלים את אחותו של כוכב ריאל מדריד אז התשובה לכך היא חד משמעית, כן, כאשר האחרונה לא מכירה בזכויותיה של האם על הבן וממשיכה בך את המלחמה על אחזקתו של הילד. זהותה של האם שנשאה את בנו של רונאלדו נשמרה חסויה כל העת, כשגם אחרי לידת התינוק בחודש יולי האחרון היא לא נחשפה.

השמועות הרווחות דיברו על כך שרונאלדו הסכים להעביר סכום של כ-10 מיליון ליש"ט לאימו של התינוק, לו כבר קרא השחקן 'כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור' כדי שזו תוותר על הזכויות לגבי הילד ותעביר אותן לידי האב הפורטוגלי. לפני כשבוע נטען כי אותה אם מסתורית חזרה בה כנראה מהחלטתה כיוון שרצתה להחזיק את הילד בעצמה.

היום (שישי) הצהובון הלונדוני, "הסאן'" מדווח כי אחותו של השחקן, קאטיה אביירו, צוטטה על ידי מגזין פורטוגלי כשהיא טוענת כי אימו של הילד 'מתה' כביכול, וטענה כי "אין לו כרגע אמא שיכולה לדרוש זכויות עליו".

"אין לו אמא", אמרה אחותו בת ה-33 של רונאלדו. "מבחינתנו היא 'מתה'. לתינוק אין אמא. הילד נמצא בחזקתנו כעת. אני לא יכולה לחשוף כיצד הוא הגיע אלינו, אבל אני יכולה לומר בוודאות שלאחיין שלי יש את הדם של המשפחה שלנו. האמא שלו היא האמא שלי שנמצאת איתו 24 שעות ביום. הוא הדבר החשוב ביותר בחיים של רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully