וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: 1:2 למנצ'סטר יונייטד בסאות'המפטון

השדים האדומים הפכו פיגור לניצחון בזכות שערים של אואן והרננדז. אברטון וצ'לסי ייפגשו למשחק חוזר אחרי 1:1

הליגה האנגלית ערכה הפסקה לטובת משחקי הסיבוב הרביעי בגביע, המעניינים לא פחות, ובאנגליה, כמו באנגליה, תמיד אפשר לייחל ולפנטז על סינדרלות שיבצבצו וימשיכו את דרכן לשלב הבא. 32 קבוצות מתמודדות על הזכות להעפיל לשמינית גמר הגביע האנגלי, כאשר 11 משחקים נערכו בשבת בעוד חמישה נוספים ביום ראשון.

במשחק המרכזי של יום שבת, נמנעה מחזיקת הגביע צ'לסי מהדחה מוקדמת עם 1:1 באברטון והשתיים ייפגשו שוב לגומלין בסטמפורד ברידג'. סאות'המפטון כבר עלתה ליתרון מפתיע מול מנצ'סטר יונייטד, אך בסוף נכנעה 2:1 למוליכת הפרמיירליג. בקרב נוסף של שתי קבוצות מהעילית גברה אסטון וילה 1:3 על בלקבורן. ווסטהאם ואברהם גרנט, שכואבים עדיין את ההדחה מגביע הליגה, יערכו את משחקם ביום ראשון.

אברטון - צ'לסי 1:1

שער שוויון של סלומון קאלו בדקה ה-75, חמש דקות לאחר שנכנס כמחליף, מנע ממחזיקת הגביע הדחה מוקדמת כבר בסיבוב הרביעי. בשבועות האחרונים צ'לסי חזרה להציג כדורגל טוב ועשתה סימנים של יציאה מהמשבר, אלא שהטופיז בבית לא היו מוכנים לוותר והקשו מאוד את החיים על החבורה של קרלו אנצ'לוטי.

בדקה ה-62 הקפיץ לואיס סאהה את יציעי הגודיסון פארק כשהתרומם לכדור קרן ונגח בעוצמה לפינה של פטר צ'ך. צ'לסי לא הייתה במשחק, אבל מצאה את השוויון בהתקפה מתפרצת קטלנית. ניקולא אנלקה בישל נהדר לקאלו, שהטעה את סילבן דיסטאן ובעט כדור שטוח לפינה של טים הווארד. חמש דקות לסיום הפציץ ראמירס לקורה ומן העבר השני סחט המחליף ג'רמיין בקפורד הצלה ענקית מצ'ך. 1:1 מסקרן ומעניין, נצפה בקוצר רוח לגומלין בלונדון. צ'לסי סוגרת משחק חמישי ברציפות מול הטופיז ללא הפסד, ויכולה להמשיך לפנטז על התאוששות.

סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 2:1

במשך דקות לא מעטות, נראה כי אנחנו עומדים לחזות באחת הסנסציות הגדולות בתולדות הגביע האנגלי. הקבוצה מהמפשייר, שעבר בסיבוב הקודם את בלקפול מהפרמיירליג, הובילה 0:1 עמוק בתוך המחצית השנייה, אבל נכנעה לצמד מאוחר של מייקל אואן וחאבייר הרננדז, שני האסים של אלכס פרגוסון.

הסקוטי העלה הרכב מחליפים והעניק בכורה בשער לאנדרס לינדגארד. הדני הוציא כדור מהרשת בדקה ה-45 כשריצ'רד צ'פלאו ניצל טעות של ג'וני אוואנס וירה לרשת הגבוהה. פרגוסון שלח למערכה את נאני וריאן גיגס וקיבל את המהפך. בדקה ה-65 הגבהה של גבריאל אוברטן הפכה לשוויון של מייקל אואן הנצחי, וכעבור 10 דקות הרננדז כבש את שער הניצחון והפך רשמית לווינר הכי גדול שיש לאדומים. יונייטד בשלב הבא, תשע הנשומת של פרגוסון ממשיכות לפעום.

אסטון וילה - בלקבורן 1:3

במשחק נוסף על טהרת הפרמיירליג, המשיכה אסטון וילה במומנטום שהחל עם הגעתו של חלוץ הרכש דארן בנט והשיגה ניצחון שלישי ברציפות. בנט אמנם לא רשאי לשחק בגביע, אבל לז'ראר הוייה יש מספיק עומק והיום הוא נהנה מיכולת טובה של הצעירים והוותיקים. בדקה ה-11 עלו המארחים ליתרון משילוב נהדר של הצעירים, בארי בנאן בישל וקירן קלארק נגח פנימה.

שבע דקות מאוחר יותר איזן ניקולה קאליניץ', אבל השוויון לא החזיק מעמד זמן רב שכן בדקה ה-35 כבש רובר פירס בן ה-37 את שער הבכורה שלו בקבוצה וקבע 1:2. בדקה ה-42, עוד לפני ההפסקה, חתם ניית'ן דלפונסו הצעיר את התוצאה ושלח את וילה לשמינית הגמר. גם כרטיס אדום שספג ניית'ן בייקר המקומי בדקה ה-62 לא עזר לרוברס לחזור למשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

משחקים נוספים:

סוונסי סיטי - לייטון 2:1
לסוונסי: סדריק ואן דר גאן (45). ללייטון: ג'ימי סמית (35), אלן טייט (עצמי, 88)

בולטון - וויגאן 0:0

טורקווי - קראוולי טאון 1:0

סטיבנייג - רדינג 2:1

בירמינגהאם - קובנטרי 2:3
לבירמינגהאם: דייויד בנטלי (35), סטיוארט פנאבי (67), קווין פיליפס (73). לקובנטרי: מרלון קינג (11), ריצ'ארד ווד (26)

בארנלי - ברטון 1:3

שפילד וונסדיי - הרפורד 1:4

ווטפורד - ברייטון 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully