וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל אשקלון: יברויאן פוגש את האקסית

החלוץ יעלה בהרכב האורחים, שעדיין מתאוששים ממגיפת השפעת. בלילי וביטון יפתחו אצל הכתומים (ש', 15:00, ספ'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* לראשונה מזה 12 שנה בקבוצת הבוגרים ו-20 שנה במועדון, עזב אסי בלדוט את בני יהודה והושאל להפועל חיפה.

* בני יהודה היא אלופת התיקו עם שבעה משחקים ללא הכרעה, מתוכם חמש פעמים 0:0.

* בני יהודה עדיין לא ניצחה העונה פעמיים ברציפות בליגה.

* איליה יברויאן שמשחק כיום באשקלון, יפגוש את הקבוצה בה פתח את העונה.

* המשחק הקודם בין שתי הקבוצות באצטדיון סלה (0:0) התקיים תחת 40 מעלות חום, מה שהוציא מדרור קשטן את המשפט: "זה לא אנושי ולא ספורטיבי לשחק במזג האוויר כזה".

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הנושא המרכזי עליו דיברו השבוע במועדון הוא עזיבתו של הקפטן הוותיק אסי בלדוט, שהושאל עד לסיום העונה להפועל חיפה לאחר שהמאמן דרור קשטן לא כלל אותו בתוכניות המקצועיות ושלח אותו ליציע בשלושת המחזורים האחרונים. בלדוט שמחזיק בחוזה בבני יהודה גם לעונה הבאה, צפוי לחזור בקיץ למועדון.

המאמן קשטן צפוי לערוך שני שינויים בהרכב הקבוצה לקראת המשחק הביתי נגד אשקלון. פיני בלילי שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ומשה ביטון, ישובו להרכב הפותח על חשבונם של צמד הצעירים שלומי לוי וגיל יצחק. בשאר ההרכב לא צפוי שינוי, כאשר כפיר אדרי ימשיך לקבל קרדיט בעמדת הקשר השמאלי. חסן אבו זייד שסובל מקרע בשריר הירך האחורי ייעדר מהמשחק, כמו גם הבלם הקולומביאני איבן גארידו שמתאושש משבר בקרסולו ועשוי לחזור בקרוב באופן חלקי לאימוני הקבוצה.

הפועל אשקלון:

הפועל אשקלון מגיעה למשחק בבלומפילד כאשר מצד אחד המועדון נמצא בתקופה טובה יחסית מבחינה מקצועית, אך מנגד מגיפת שפעת שעברה על הקבוצה בשבועיים האחרונים השביתה את רמת האימונים הרגילה ופגעה מאוד בהכנות. אמנם בשורה התחתונה מרבית החולים כבר מתאמנים, אך חלקם נראים חלשים והחדות והאגרסיביות באימונים שקדמו לשפעת כרגע לא נראית על המגרש. שניר גואטה, שנעדר מאימונים למעלה משבוע בשל דלקת ריאות, עשוי בכל זאת להתלבש כמו גם מחמוד עבאס, שעשוי לפתוח למרות שהיה מאחורני הסובלים מהמגיפה השבוע.

מי שיחסר לעזורי בהרכב הפותח בגלל כרטיסים צהובים יהיה שי פטלק, שאת מקומו כמגן ימני ימלא דניאל היידמן. אושרי גיטא עדיין לא ייכלל בסגל. אם יש משהו שבקבוצה מרוצים ממנו השבוע זאת החזרה המלאה לאימונים של איליה יברויאן וסרג' איילי, שעליהם בונים בקבוצה לא מעט שיביאו את השינוי המיוחל בחלק השני של העונה וניתן היה לראות זאת בשני המשחקים האחרונים. גיא עזורי אמר לקראת המשחק: "זה לא אידיאלי ופוגע מאוד בהכנות כל מה שעברנו, אבל תירוצים לא יעזרו לנו ונעשה הכל כדי להביא מבלומפילד את הנקודות. מדובר במשחק קשה מול קבוצה קשה שהמיקום שלה בטבלה לא משקף את היכולת שלה ונצטרך להתעלות כדי לצאת משם עם תוצאה טובה".

יעמדו למבחן

בני יהודה: פיני בלילי

למעט שתי האחרונות, סכנין והפועל רמת גן, יש לבני יהודה את ההתקפה הכי חלשה בליגה עם 16 כיבושים בלבד. פיני בלילי רשם העונה רק שני כיבושים ובצוות המקצועי משוועים לשערים מהחלוץ שהוחתם בשכונה בקול תרועה, אחרי מספר שנים בליגה הטורקית. אם בלילי יתחיל לכבוש, תוכל בני יהודה לצאת מהמקום המאוד לא מחמיא בו היא נמצאת כעת בטבלה.

הפועל אשקלון: רביד גזל

אשקלון מעולם לא ניצחה משחק ליגה בבלומפילד ולאחר השבועיים שעברו עליה היא תצטרך מישהו שיחזיק לה את האמצע ויאזן את המשחק נגד בני יהודה. גזל עדיין לא רשם לזכותו משחק גדול באשקלון והגיע הזמן שיעשה זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, עוז ראלי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, כפיר אדרי, פדרו גלבאן, משה ביטון, פיני בלילי.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, דניאל היידמן, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, מחמוד עבאס, אריק גאוו, סרג' איילי, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully