וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי ת"א: ייני ואלברמן בהרכב

מלול מועדף על פני סבן כמגן ימני (ש', 17:10, ספ' 2). אג'ידה בשער המארחים, ההנהלה לשחקנים: "2,500 דולר אם תפתיעו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל פתח תקוה לא ניצחה את מכבי בכל שבעת המשחקים האחרונים כמארחת. הניצחון הביתי האחרון שלה על הצהובים היה ב-23 בינואר 2005 אז ניצחו המלאבסים 0:1 משער של שלומי ארבייטמן (דקה 11), קלמי סבן (כיום שחקן מכבי תל אביב) בישל את השער.

* הנה נתון מעניין: מאז עונת 2002/3, נוצר רצף בכל פעם שהתוצאה משתנה. מה זה אומר? אחרי שני הפסדים רצופים באותה עונה הגיעו שני ניצחונות רצופים של הכחולים. שלושת המשחקים שהתקיימו לאחר מכן הסתיימו בתיקו וארבעת המשחקים האחרונים בניצחון של הצהובים.

* פתח תקוה מעולם לא ניצחה את מכבי כשהיא מארחת באצטדיון רמת גן (שני הפסדים ותיקו). הניצחון האחרון שלה ברמת גן כאורחת הושג אי שם בינואר 2000. זה נגמר 0:1 קטן, משער של אלי אברבנל.

* הפועל פתח תקוה ספגה העונה את כמות השערים הגדולה ביותר בליגה- 37 במספר.

* מתוך 20 מפגשים באצטדיון רמת גן (ולא משנה מי המארחת) הסתיימו רק שני משחקים בתוצאת תיקו. משחק פתוח, קוראים לזה.

* המשחק הפורה ביותר בין שתי הקבוצות נערך בעונת 2004/5, במחזור ה-32 והלפני אחרון, אז סיימו הקבוצות ב-4:4. ברונו רייס, ארז מסיקה, ברוך דגו וסאלם אבו סיאם כבשו לזכות מכבי, בעוד לפתח תקוה הרשיתו אדורם קייסי, איליה יברויאן וארבייטמן עם צמד.

* שתי הקבוצות תפגשנה גם ביום שלישי הקרוב במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

עד שהקבוצה תחליט סופית אם להחתים את הקשר השוויצרי פביאן סטולר (22) והחלוץ לואיס זומא (21) הנבחנים בקבוצה, יובל נעים צריך להתמודד עם מה שיש. סטולר לא הגיע היום לאימון ודרש תשובה מיידית (הפער בין הצדדים: פתח תקוה מוכנה לשלם לו 5,000 דולר לחודש, כפי שביקש, אבל ללא דירה ורכב, או 2,000 דולר פחות, כשנותרו ארבעה חודשים בלבד עד תום העונה. שחקן בקבוצה: "מאמינים שסיני יחתים אותו"). הבשורה המעודדת היא החזרה של ישראל זגורי (יפתח כנראה על הספסל) והשלושער שכבש אוהד קדוסי בשבוע שעבר. הבעיה: זה עדיין לא מספיק לקבוצה כדי לנצח. נעים עצמו הרבה לעודד השבוע את שחקניו בנוגע למצב הקבוצה. "נביא שחקנים טובים, נישאר בליגה", היו מילות המפתח שלו.

דניאל אדו ימשיך במרכז ההגנה בגלל שלמאמן אין אלטרנטיבה אחרת. רפי דהן שהיה אחד המצטיינים בנתניה ימשיך ב-11. השוער אוסטין אג'ידה שיחזור לשער לאחר ששה חודשים בחוץ אמר לחבריו: "אני מאחורי הפציעה. אנשים שוכחים שאני שוער נבחרת ניגריה". שחקנים בקבוצה אמרו השבוע: "בכושר הנוכחי וללא חיזוק, יהיה קשה להתמודד מול מכבי. אבל גם בסיבוב הקודם אמרו את זה וכמעט ניצחנו". רועי גורדנה שהצטרף אתמול לא הספיק לעבור בבקרה ויהיה בסגל רק למשחק הבא, הדרבי מול מכבי.

מכבי תל אביב:

הצהובים ערכו אימון מסכם, כשניבאלדו ערך אימון ריצה ולא יהיה בסגל. גיז'רמו ישראלביץ' שב לאימונים מלאים אחרי שסבל במשך השבוע מכאבים בשריר התאומים, כשבבבוקר המשחק הוא ערך מבחן כשירות בקרית שלום והוא ייכלל בסגל. בכל מקרה, שרן ייני וגל אלברמן יחליפו אותו ואת ג'יבריל סידיבה במרכז השדה.

מי שעוד ישוב להרכב הראשון הוא סאבו פאביצ'ביץ', שהחמיץ את משחק הניצחון מול מ.ס. אשדוד עקב צבירת כרטיסים צהובים. המונטנגרי יחבור במרכז ההגנה לאבי סטרול, כשבתפקיד המגן הימני זוכה דור מלול לעדיפות על פני קלמי סבן, שיירד לספסל אחרי ששיחק בשבוע שעבר כבלם. מוטי איוניר, שהקרין לשחקניו קטעים טובים יותר ופחות מהמשחק מול אשדוד, ביקש לשחק חכם ולהניע כדור מול המשחק ההגנתי הצפוי של היריבה. המאמן הזהיר מפני החלק הקדמי של היריבה, וביקש לשים דגש על העליות התכופות של המגן הימני איאד חוטבא.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה

כשהשוער הניגרי של הפועל פתח תקוה הגיע לארץ, דיברו עליו כיורש הטבעי של וינסנט אניימה. אבל אז הוא נפצע, חזר, ובמונדיאל האחרון, כששוער הפועל תל אביב ונבחרת ניגריה נפצע, המצלמות קלטו את אג'ידה עורך חימום ומחכה בקוצר רוח לפגוש את לאונל מסי. אבל אניימה המשיך בשער, וככל שחלף הזמן הפציעה רק דעכה. מאז, השוער מנסה לברוח מסימן השאלה שמרחף מעליו –הדבר הבא בליגה הישראלית או בלוף שיתפוצץ עם עוד פציעה בכתף? התשובות מתחילות במשחק הקרוב.

מכבי תל אביב: דור מלול

נראה שמאז שמוטי איוניר הגיע לקבוצה, המגן/קשר הימני התעורר לחיים. המגן, שאף נטל השבוע חלק במשחק הנבחרת הבוגרת נגד דינמו קייב, ינסה כעת לתפוס מקום של קבע בהרכב הצהובים. משחק טוב נוסף עשוי להקנות לו את חולצת ההרכב גם בדרבי היוקרתי שייערך במחזור הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, דניאל אדו, גל כהן, עמירן שקלים (יגאל אנטבי), אייל שן, יניב לוזון, רפי דהן, גיא צרפתי, גיא דיין, אוהד קדוסי.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, גל אלברמן, שרן ייני, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully