וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.1

פאציני עבר רשמית לאינטר, סביליה צירפה את מדל וראקיטיץ'. וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לכם את השמועות וההעברות

העברות

* ליברפול ואייאקס הגיעו לסיכום על מעברו של לואיס סוארז לאנפילד תמורת 26.5 מיליון יורו. החתימה תהפוך לרשמית אחרי שהאורוגוואי בן ה-24 יעבור בדיקות רפואיות.

* ארסנל השאילה לווסט ברומיץ' את החלוץ המקסיקני קרלוס ולה. השחקן בן ה-21 הושאל עד סיום העונה וינסה לעזור ללעולה החדשה להישאר בליגה.

* מילאן רכשה מאספניול את המגן השמאלי דידאק וילה, שכבר עבר בדיקות רפואיות וחתם עד 2015. סכום ההעברה מוערך בכ-4 מיליון יורו.

* שאלקה רכשה מרוזנבורג הנורבגית את קשר נבחרת גאנה, אנתוני ענאן, תמורת כ-3.5 מיליון יורו. הקשר בן ה-24 חתם על חוזה לשלוש וחצי שנים.

* אינטר השלימה הבוקר את החתמתו של חלוץ סמפדוריה המצוין ג'אמפאולו פאציני תמורת 12 מיליון יורו והשחקנים ג'ונתן ביאביאני ולוקה קלדירולה. שחקן נבחרת איטליה בן ה-26 קיבל חוזה לארבע שנים וחצי.

* בנוסף לביאביאני וקלדירולה שכאמור הגיעו בעסקת פאציני, סמפדוריה הודיעה שהיא הגיעה לסיכום על החתמתו של שחקן דינמו זאגרב, ודראן צ'ליאק בן ה-19. המגן-קשר הקרואטי יהפוך רשמית לשחקן סמפ אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות בסוף השבוע.

* סביליה חיזקה את חוליית הקישור שלה בצורה משמעותית. האנדלוסים רכשו מחצית מכרטיסו של המגן/קשר הצ'יליאני גארי מדל מבוקה ג'וניורס תמורת 3 מיליון יורו, ותמורת 1.5 מיליון יורו את הקשר הקרואטי איבן ראקיטיץ' משאלקה.

* סלטיק רכשה מדרבי קאונטי את הקשר ההתקפי כריס קומונס תמורת כ-300 אלף ליש"ט. הוא חתם על חוזה עד קיץ 2014.

* ורדר ברמן החתימה את הקשר הצעיר פרדראג סטבאנוביץ', שלא הצליח לפרוץ לסגל הבכיר של שאלקה. הקשר בן ה-19 נולד בגרמניה, אך מייצג את הנבחרות הצעירות של סרביה וחתם על חוזה לשלוש שנים בברמן.

* בנפילד הארגנטינאית רכשה את הקשר דייגו דה סוזה (26) מדפנסור האורוגוואית תמורת 1.5 מיליון דולר. השחקן חתם לארבע שנים.

* בורוסיה מנשנגלאדבך צירפה בהשאלה את הקשר מיכאל פינק, ששיחק בעונה האחרונה בבשיקטאש הטורקית.

* חלוץ דינמו מוסקבה, צבטאן גנקוב, עבר לוויסלה קראקוב הפולנית, בה הוא חתם לשלוש וחצי שנים. גנקוב שיחק בשנה האחרונה כמושאל בלוקומוטיב סופיה.

שמועות

* סוכנו של מאורו קמוראנסי אישר כי רומא מועמדת לקלוט את הקשר בן ה-34 ששוחרר משטוטגרט. "מאורו מעוניין לחזור לאיטליה, אם לא - הוא יילך לדרום אמריקה".

* אתלטיקו מדריד ובנפיקה נלחמות על שירותיו של בלם נבחרת אורוגוואי, מאוריסיו ויקטורינו. השחקן בן ה-28 משחק באוניברסידד דה צ'ילה, ומועמד גם למספר קבוצות בברזיל.

* ורדר ברמן מנסה לחזק את החלק האחורי שלה, ועל פי העיתון 'בילד' היא מעוניינת לרכוש את יוסיפ סימוניץ', בלמה הקרואטי של הופנהיים.

* באיטליה מדווחים כי נאפולי עושה מאמצים להחתים את קפטן סמפדוריה, אנג'לו פאלומבו בן ה-29.

* על פי 'טוטוספורט', פאלרמו מעוניינת לרכוש מחצית מכרטיסו של הקשר האמריקאי מייקל בראדלי, המשחק כיום בבורוסיה מנשנגלאדבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully