וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלרון ג'ונסון חתם במכבי אשדוד

28.1.2011 / 12:01

הפורוורד ששיחק אשתקד במדי מכבי ראשון לציון עד שנפצע, שוחרר מארדמיר הטורקית ויחזק את הקבוצה של עופר ברקוביץ'

מכבי אשדוד לא מתכוונת להסתפק במה שהשיגה עד כה העונה, ולאחר הנפילה בתקופה האחרונה החליטה הקבוצה לצרף היום (שישי) את הפורוורד דלרון ג'ונסון, ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון. ג'ונסון, שהוצע לקבוצה עוד בקיץ, ינחת בישראל אחר הצהריים, אחרי ששוחרר אמש מארדמיר הטורקית, ובקבוצה יעשו מאמצים על מנת שיעבור את הבדיקות הרפואיות ויוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו מול מכבי חיפה כבר ביום ראשון. באשדוד מודאגים ממצבו של ווין וואלאס שלא מתאושש מפציעה בקרסול, ומחפשים לשחקן מחליף. מאיר טפירו פצוע ובספק למשחק מול חיפה.

ג'ונסון (29, 2.06), בוגר מכללת UNLV משנת 2003, שיחק כמה חודשים עם ההארלם גלוברטרוטרס לפני שנחת באירקלאיו היוונית. התחנה הבאה שלו באירופה הייתה ונטספילס הלטבית בעונת 2005/6, ובה שיחק עד ששוחרר באמצע העונה שלאחר מכן בעונת 2007/8 נחת בדרופשקה הטורקית רשם 20.5 נקודות ו-9.3 ריבאונדים בממוצע, ואת העונה סיים בליגה הקטארית והסורית. בעונה שלאחר מכן נדד בין באנביט ואליאגה הטורקיות, וסיים בזאדאר בקרואטיה.

את העונה שעברה פתח במכבי ראשון לציון, נפצע בתחילת העונה, אך חזר לעצמו עם 12.2 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בחודש פברואר קרע ג'ונסון את הרצועה הצולבת ועזב את ישראל לאחר שעבר ניתוח לשחזור הרצועה. בקיץ חתם במדי אליאגה, אך לאחר שלא עבר את הבדיקות הרפואיות, עזב את הקבוצה. לקראת סוף אוקטובר נקרא לשירות ארדמיר, אך לא הרשים כשרשם 7.3 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ואמש כאמור סיים את דרכו בקבוצה.

שי האוזמן: "מידת התרומה של דלרון תיבחן כבר בשבועות הקרובים"

המנהל המקצועי של המועדון, עו"ד שי האוזמן, אמר: "זה לא סוד שהקבוצה סובלת מדלילות וקושי חמור בקו הקדמי, גם בשל ההיעדות בת החודש וחצי של וויין וואלאס וגם בשל פציעת המיניסקוס של ג'וש דאנקן. לזה צריך להוסיף את המקרה של מרקוס פייזר, אשר הוחתם אך לצערנו לא עבר את הבדיקות הרפואיות. הפגיעה בקבוצה איננה באה לידי ביטוי רק במשחקים, אלא גם ובמיוחד באימונים השוטפים, שמתנהלים כמעט ללא שחקני פנים.

"כולנו תקווה כי דלרון, שחקן איכותי ומנוסה, יוכל לתרום לקבוצה לקראת המשימות הקשות שעומדות בפניה, הן בליגה והן בגביע", הוסיף האוזמן. "מטבע הדברים ולאור אופי ההתקשרות עם דלרון, הרי שמידת התרומה שלו תיבחן בשבועות הקרובים. אנחנו מקווים עוד כי וויין יוכל לחזור במהרה לסגל, באופן אשר יחסוך הצורך בשינויי סגל נוספים. חשוב מאוד לציין ולהוקיר את עבודתו של מנהל הקבוצה איתן נוח אשר היווה כוח מרכזי וחשוב בעיסקה ובלעדיו היא לא הייתה יוצאת לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully