וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או ג'יי מאיו הורחק מעשרה משחקים

הגארד של ממפיס נתפס לאחר שנטל סם אסור, יפסיד כ-405 אלף דולר בעקבות ההשעיה. שני כיבי קיבה לדרק רוז

או ג'יי מאיו, הגארד של ממפיס גריזליס, הושעה הלילה (בין חמישי לשישי) מעשרה משחקי ליגה, לאחר שנמצא כי השתמש בסמים והפר את חוקי הליגה. השעייתו של מאיו תחל בלילה שבין שישי לשבת, כשהגריזליס יתארחו בפילדלפיה. הוא יוכל לשוב ב-15 בפברואר, כששתי הקבוצות יתעמתו שוב, הפעם בממפיס. מכיוון שלא יקבל שכר בזמן הזה, העונש יעלה למאיו כ-405 אלף דולר.

על פי הממצאים, מאיו השתמש בסם דהידרופיאנדוסטרון, הנחשב לממריץ וקל להשגה. הוא הוציא הודעה ובה מסר כי הוא מצר על ההשעיה בזמן שהגריזליס נאבקים על העונה ומכוונים לפלייאוף. "זו הייתה טעות תמימה, אבל אני לוקח עליה אחריות", מסר דרך הקבוצה, "אני מתנצל בפני האוהדים על כך שלא חקרתי לעומק אילו חומרים אני יכול להכניס לגוף".

מאיו, בעבר אחד הפרוספקטים המבטיחים ביותר בתיכונים, נבחר על ידי מינסוטה במקום ה-3 בדראפט 2008. לאחר עונת רוקי מוצלחת באה הדעיכה, והשנה הוא פתח ב-15 משחקים בלבד מתוך ה-45 שקיימו הגריזליס. הוא קולע 12.2 נקודות למשחק ועל פי התקשורת האמריקאית, מועמד חזק לטרייד. עם זאת, קבוצות החפצות בו לא יוכלו לבחון את ביצועיו עד שיחזור, סמוך לסיום מועד ההעברות ב-NBA, מה שאומר שסיכוייו לעבור פוחתים.

בינתיים, שיקגו תיאלץ בעתיד הקרוב להסתדר בלי כוכבה דרק רוז, שבבטנו התגלו שני כיבים בקיבה (נורא ואיום). רוז בן ה-22 סיפר על חוויותיו בבית החולים: "הורידו מצלמה דרך הגרון שלי, זה לא היה קל. עדיין קשה לי לאכול, לשתות ולבלוע, אבל אני לוקח תרופות". כרגע לא ברור אם רוז ישחק בלילה שבין שישי לשבת מול אורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully