וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח הפתעה באוויר?

האנובר רוצה לעצור את לברקוזן במשחק החוץ ביניהן ביום שישי. האם יש לה סיכוי לעשות את זה למרות שהמפגשים האחרונים לא בדיוק לטובתה?

משחקים 10-12: באייר לברקוזן – האנובר 96

יחסי הכוחות:

מפתיע מעט להגיד את צמד המילים 'משחק גדול' בגרמניה מבלי להזכיר באותו משפט את באיירן מינכן, אבל הבווארים, שמדורגים במקום השלישי בטבלה, מחוץ לתמונה הפעם כאשר לברקוזן שדואגת לשמור לעצמה סיכוי לפחות לסיים במקום השני בטבלה מארחת את האנובר, שרחוקה ממנה שתי נקודות בלבד ומדורגת מיד אחריה במקום השלישי.

מפגשים אחרונים:

המשחק היחיד שנערך העונה בין השתיים הסתיים עם 2:2 דרמטי שהוכרע אחרי שהלמס כבש את שער השוויון ללברקוזן בדקה ה-90. הניצחון האחרון של האנובר על יריבתה היה בפברואר 2009 (0:1). בכל שלושת הפעמים האחרונות שלברקוזן אירחה, היא גם ניצחה, כאשר ניצחון החוץ האחרון של האנובר על יריבתה היה בפברואר 2007 (0:1).

מומנטום:

לברקוזן שיחקה ביום ראשון האחרון אחרי שאר קבוצות הצמרת, אבל זה לא הפריע לה לחזור עם 1:3 חשוב נגד מנשנגלדבאך, שקטע רצף של שני משחקים שבהם הקבוצה לא ניצחה. הקבוצה ספגה שישה שערים בשלושת המחזורים האחרונים. האנובר איכזבה בגדול אחרי שהפסידה 1:0 לשאלקה ולא הצליחה להצמיד ניצחון נוסף אחרי שגברה 0:3 על פרנקפורט.

כמות שערים:

לברקוזן היא הכובשת השנייה בטיבה בגרמניה עם 39 שערים (ממוצע של 1.34 שערים למשחק), אבל ספגה כבר 29 שערים, כשאפילו קבוצות מאמצע הטבלה ספגו פחות ממנה. האנובר לעומת זאת מאוזנת עם 28 כיבושים ו-28 ספיגות (ממוצע של 1.47 שערים למשחק).

ההימורים שלנו:

לברקוזן – האנובר 2 (5.25)
לברקוזן – האנובר (1+) 2 (2.25)
אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (2.10)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully