וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשההגנה וההתקפה נפגשות

הפועל רעננה עם ההגנה הטובה ביותר בלאומית, ועירוני רמת השרון עם ההתקפה הטובה בליגה, מגיעות להתנגשות חזיתית. עוד דרבי בשרון ואנחנו פה כדי לעזור לכם להחליט איך זה ייגמר

משחקים 2-3: הפועל רעננה – עירוני רמת השרון

יחסי הכוחות:

העונה בליגה הלאומית רוויה במשחקי דרבי באיזור השרון, כשאחד נוסף אנחנו מקבלים עם הקבוצה ההגנתית של אייל לחמן. רעננה מארחת את רמת השרון מוליכת הטבלה שהראתה לאחרונה שיש לה גם חולשות. המרחק ביניהן עומד על עשר נקודות בטבלה, אבל אחרי המשחק הזה, הכל יכול להיפתח מחדש, מה שבוודאי מגביר את המוטיבציה של המארחים.

מפגשים אחרונים:

שני המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות הסתיים ב-1:1. זה קרה באוקטובר האחרון ובמאי בשנה שעברה. הפעם האחרונה שרמת השרון ניצחה את יריבתה הייתה רק במהלך 2008, אז היא סיימה עם 1:2 בחוץ. בעשרת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, רמת השרון ניצחה בשני משחקים בלבד, חמישה משחקים הסתיימו עם ניצחון של רעננה ושלושה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

מומנטום:

רעננה מגיעה למשחק אחרי ניצחון החוץ הנאה בשבוע שעבר 0:2 נגד מכבי בת ים, אבל בדרבי השרון האחרון, שנערך מחזור אחד קודם לכן, הפסידו שחקניו של לחמן 2:0. אגב, כל ארבעת המשחקים האחרונים של רעננה הסתיימו בתוצאה הזו (שני ניצחונות, שני הפסדים). רמת השרון מגיעה אחרי התבוסה המפתיעה 4:0 למכבי הרצליה, שקטעה רצף של שישה ניצחונות בהם הקבוצה הבקיעה 17 שערים.

כמות שערים:

רמת השרון היא עדיין הכובשת המצטיינת בליגה והיא כבר הבקיעה 34 שערים (ממוצע של 1.78 שערים למשחק), אך להפועל רעננה יש את ההגנה הטובה ביותר בליגה, שספגה עשרה שערים בלבד (0.52 שערים בממוצע למשחק).

ההימורים שלנו:

הפועל רעננה – עירוני רמת השרון איקס (2.45)
הפועל רעננה – עירוני רמת השרון (1+) 2 (1.40)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully