וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: מארי ניצח את פרר ועלה לגמר

הבריטי עשה צעד גדול אל עבר גרנד סלאם ראשון, כאשר גבר על הספרדי 6:4, 6:7, 1:6, 6:7. החגיגה תושלם מול דג'וקוביץ'?

לאחר שרוג'ר פדרר ורפאל נדאל הודחו מאליפות אוסטרליה, הבין בוודאי עולם הטניס כולו כי כעת הכל אפשרי. כשהם יודעים שנובאק דג'וקוביץ' כבר ממתין בגמר, נלחמו היום (שישי) אנדי מארי (5) ודויד פרר על הכרטיס השני ליום ראשון הגדול, ובתום שלוש שעות ו-46 דקות של משחק קיבלנו את השורה התחתונה: נובאק דג'וקוביץ' מול אנדי מארי בגמר אליפות אוסטרליה. מי היה מאמין?

המערכה הראשונה היתה שייכת לספרדי, שניצל את שתי אפשרויות השבירה שלו ונהנה מ-16 שגיאות בלתי מחויבות של מארי על מנת לנצח 4:6 בתום 46 דקות. גם הסט הבא היה ארוך, ארוך מאוד למען האמת, כאשר לאחר 73 דקות מורטות עצבים ניצח הבריטי 6:7, כשפרר פספס שש נקודות שבירה והיכה תשעה ווינרים בלבד.

למערכה השלישית מארי עלה עם כל המומנטום משובר השוויון של המערכה השניה, הציג טניס מצוין, הציל שבע נקודות שבירה של הספרדי וניצח 1:6. פרר, אולי קצת עייף מהניצחון הענק על רפאל נדאל, חזר בסט הרביעי ושוב קיבלנו מערכה צמודה, כאשר 20 שגיאות בלתי מחויבות של מארי אפשר לספרדי להישאר הכי קרוב שאפשר ולכפות שובר שוויון בנסיון להישאר בחיים. אלא שמארי עלה חד לטיי-ברייק, שמר על הגשותיו, ניצח 1:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה בדרך לאחד הרגעים הגדולים בקריירה שלו.

זוהי הופעתו השניה ברציפות של מארי בגמר אליפות אוסטרליה (בשנה שעברה הפסיד לפדרר) וגמר גרנד סלאם שלישי בסך הכל, כאשר עד כה לא הצליח הבריטי לשמח עד תום את הממלכה, שעדיין מחכה לתואר טניס גדול ראשון מזה 75 שנים. פרר, מצידו, ימשיך לחכות להעפיל למעמד גמר טורניר גרנד סלאם.

* בגמר הזוגות של הנשים ניצחו ג'יזלה דולקו הארגנטינאית ופלביו פנטה האיטלקית 6:2, 5:7, 1:6 את ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית ומריה קירילנקו הרוסיה, לאחר שכבר היו בפיגור מערכה ו-4:1 בסט השני. "היינו בהלם בשלב הזה", הודתה דולקו. "ואז הסתכלנו אחת על השניה ואמרנו 'קדימה, אי אפשר לגמור משחק גמר בפחות משהו'. פשוט המשכנו להילחם". דולקו ופנטה קיבלו 450 אלף דולר על זכייתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully