וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור: "מודה לאלוהים שאני חי וחתמתי בריאל מדריד"

החלוץ הוצג בבלאנקוס ונשמע נרגש: "הגשמתי חלום לשחק כאן, הכי חשוב מבחינתי זה ליהנות". מוריניו: "רוצה לחזור לאנגליה"

האם בקרוב נזכה לראות שוב את ז'וזה מוריניו מאמן באנגליה? בימים האחרונים שומעים פחות ופחות את 'המיוחד', שמרגיש לא טוב בספרד, ואחרי ההצהרות שלו בשבוע שעבר כי הוא עשוי לעזוב בסיום העונה את הבלאנקוס, הוא התבטא באופן נחרץ הרבה יותר בצהובון 'הסאן' לגבי האפשרות שהוא יחזור לאמן באנגליה.

"החלטתי לחזור לאנגליה", הדהים מוריניו בדבריו. "לא תכננתי את העתיד שלי, אני רק רוצה להיות שמח בעבודה שלי. אין לי העדפות בין מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי או צ'לסי. אני פשוט רוצה ליהנות מחדש. אני לא אומר שהפרמייר ליג היא הליגה הכי מרהיבה בעולם, אבל היא הכי מאורגנת מבחינת המשחק ההוגן והכבוד הרב ליריב".

רק בתחילת העונה הגיע מוריניו לריאל מדריד אחרי שלא הפסיק להתלונן באיטליה על ההתנהלות של ראשי הכדורגל במדינה ועל ההתייחסות אליו מצד מאמנים אחרים במדינה על אף העובדה שהוא סיים באינטר עם טרבל מדהים. באנגליה, כידוע, רווה מוריניו נחת כשזכה עם צ'לסי באליפות ב-2005 וב-2006, אבל עזב בטונים צורמים את המועדון.

עמנואל אדבאיור הוצג היום בריאל מדריד ואמר שהוא חולם לשים מאחוריו שנה מסויטת במנצ'סטר סיטי. "החלום שלי התגשם והוא היה לשחק שוב כדורגל ברמות הגבוהות ביותר, במיוחד בריאל מדריד", אמר החלוץ הטוגולזי, "אחרי ארסנל, כשהלכתי למנצ'סטר סיטי היו לי הרבה עליות ומורדות וגם כמעט נהרגתי באליפות אפריקה. חוויתי טראומה עם כל מה שקרה ואני מקווה שכל זה מאחורי. שנת 2010 התחילה רע מאוד מבחינתי, אבל 2011 התחילה טוב מאוד כשחתמתי בריאל מדריד. אני צריך להגיד תודה לאלוהים שאני עדיין חי ושחתמתי בריאל מדריד".

אדבאיור, שקיבל דקות משחק רבות ממארק יוז, לא זכה להרבה קרדיט מרוברטו מאנצ'יני. על כך הוא אמר: "אני כדורגלן וצריך לשחק כדורגל. מאנצ'יני איבד את הביטחון בי והעדיף שחקנים אחרים. כרגע אני נמצא בריאל מדריד לשישה חודשים והדבר הכי חשוב מבחינתי הוא ליהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully