וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "חבל שלא זכיתי פה בפעם החמישית"

השוויצרי הרעיף שבחים לדג'וקוביץ' על הניצחון בחצי הגמר: "אני בריא, הוא שיחק נהדר". המנצח: "אחד המשחקים הטובים שלי"

24 שעות בלבד אחרי שחובבי הטניס ראו את המדורג 1 בעולם מודח כבר ברבע הגמר של אליפות אוסטרליה הפתוחה, הם קיבלו עוד בשורה ממש לא שגרתית: רוג'ר פדרר בחוץ. הפנומן השוויצרי, שלא זכה בשלושת תארי הגרנד סלאם האחרונים בטורנירים שבהם השתתף, השלים טורניר רביעי ברציפות והודח בחצי הגמר במלבורן כשהפסיד 7:6, 7:5, 6:4 לנובאק דג'וקוביץ' במשחק שהבליט את החולשות של פדרר והשאיר לדג'וקוביץ' את התקוות לזכות בפעם השנייה בקריירה באליפות אוסטרליה.

"לא יודע אם ההתרגשות היא בגלל שניצחתי את רוג'ר או מעצם ההעפלה לגמר", אמר הטניסאי הסרבי שנראה המום ומשועשע בסיום, "הוא הפעיל עליי לחץ, אבל ניסיתי להישאר רגוע ושיחקתי את אחד המשחקים הטובים שלי בקריירה".

דג'וקוביץ' סיפר על הדברים שעבדו אצלו במשחק, ואמר: "ידעתי שאני צריך צריך לקחת את ההזדמנויות שלי. אם הייתי מפסיד את המערכה השנייה, אי אפשר היה לדעת לאן המשחק הזה היה הולך. עכשיו אני מצפה לראות את חצי הגמר מחר עם מיכל פופקורן. פרר ניצח במשחק גדול את רפאל נדאל, והולך להיות גמר גרנד סלאם שבו הכל יכול לקרות נגד אחד מהם".

לראשונה מאז 2003, פדרר לא מחזיק באף תואר גרנד סלאם, אבל הוא מצידו כבר מחכה להמשך העונה כדי להוכיח שעוד כוחו במותניו. "אני חושב שדג'וקוביץ' שיחק נהדר, ואני לא חושב ששיחקתי רע. המשחק שוחק באינטנסיביות גבוהה למשך זמן רב. ברור שזה מאכזב להפסיד, אבל מה לעשות שהוא שיחק טוב בנקודות הגדולות ואני לא עשיתי את זה? זה היה משחק קשה".

פדרר נשאל אם לא חש בטוב, כפי שקרה עם נדאל אתמול, ואמר: "אני מרגיש טוב מאוד בהתחשב לאינטנסיביות של המשחק. זה היה משחק שנמשך שלוש שעות וחצי לשלוש מערכות ואני לא לוקח בחשבון את הזמן שבין הנקודות, לכן המשחק אפילו היה ארוך יותר. אני מרגיש טוב ובריא".

"הלוואי והיה לי סיכוי ביום ראשון, אבל נובאק היה השחקן הטוב יותר היום", התייחס השוויצרי לכך שלא יזכה להניף את התואר בפעם החמישית. "צריך לקבל את זה ולהמשיך הלאה. זה לא הסוף בכל מקרה. זו ההתחלה של טורנירים רבים. חבל שלא זכיתי פה בפעם החמישית בטורניר, אבל זה לא התאפשר". הטורניר הבא שפדרר מתוכנן לשחק בו הוא בדובאי בעוד שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully