וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "הטניסאיות שאלו אותי אם מסוכן להגיע לכאן"

נבחרת הפדרציה החלה בהכנות לטורניר שיתקיים בשבוע הבא באילת. הקפטן ליאור מור: "האירוח הוא יתרון אבל מוסיף לחץ"

ברני ארדוב

נבחרת הפדרציה של ישראל תפגוש בשבוע הבא את פולין, לוקסמבורג ובולגריה במסגרת הטורניר שהיא מארחת באילת במסגרת הבית האירופאי/אפריקאי במטרה לשוב לבית עליון 2. לנבחרת מחכים מאבקים קשים והיום (חמישי) קיימה הנבחרת מסיבת עיתונאים במסעדת סטוקו בתל אביב כדי להתייחס להכנות.

מי שמשכה כהרגלה את מרבית תשומת הלב היא אלופת ישראל שחר פאר, שסיימה את דרכה השבוע באליפות אוסטרליה הפתוחה ומתמקדת כבר במטרה הבאה שלה. "דיברתי עם שחקניות שאמורות להגיע לארץ", אמרה פאר. הן אמנם לא מכירות ובקושי יודעות להגיד את השם אילת, אבל רובן מגיעות כי הן רוצות לרשום הופעות בפדרציה, זו הרי חובה לקראת האולימפיאדה. הן שאלו אותי אם מסוכן להגיע לכאן, אבל אמרתי להן שזה ממש לא מסוכן והצעתי להן להגיע כמה ימים לפני כדי שאראה להן קצת את הארץ שלנו".

פאר גם התייחסה לתחושת ההחמצה אחרי האליפות במלבורן, ממנה הודחה בסיבוב השלישי לאחר הפסד לפלאביה פנטה, ואמרה: "הפעם לקח לי יומיים להתאושש כי הרגשתי החמצה גדולה. אני מרוצה מפתיחת העונה שלי, מרגישה טוב ומקווה שהתוצאות יהיו טובות יותר בהמשך".

קפטן הנבחרת ליאור מור התייחס לסיכויים במפגש, ואמר: "זה יתרון לשחק בארץ כי הקהל תומך בנו, אבל מצד שני זה גם מוסיף לחץ. ננסה למנף את הלחץ הזה בצורה חיובית כדי לקבל דחיפה ולשחק טניס טוב יותר. יוליה גלושקו נכנסה לנעליים כמספר 2. אנחנו מצפים בכיליון עיניים להגיע למפגש ולחוות את החוויה הזו עם הקהל המקומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully