וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדווין ואן דר סאר יפרוש בסיום העונה

שוערה הוותיק של מנצ'סטר יונייטד הודה כי שקל להודיע על פרישה עוד קודם, אבל החליט כעת להקדיש את הזמן למשפחה

זה אמנם היה באוויר, אבל עכשיו זה כבר ודאי: שוערה של מנצ'סטר יונייטד אדווין ואן דר סאר יפרוש בתום העונה מכדורגל. השוער ההולנדי בן ה-40 שהגיע לאולד טראפורד מפולהאם ב-2005, יחש ב-245 משחקים ביונייטד כשבתקופתו הוא זכה בשלוש אליפויות והניף כמובן את גביע האלופות ב-2008.

"זה הזמן להיות עם המשפחה שלי", אמר ואן דר סאר, שסיפר כי שקל לפרוש מאז שאשתו שעברה אירוע מוחי בדצמבר 2009. "אני לא יכול להגיד מתי התקבלה ההחלטה", אמר ואן דר סאר, ששיחק בין השאר גם באייאקס ויובנטוס. "בואו נגיד שזה הסתובב לי בראש מהרגע שאשתי קיבלה שבץ. היא נאבקה כדי לצאת מזה. החלטנו להישאר שנה נוספת באנגליה ולהישאר במנצ'סטר יונייטד, אבל ברגע שהחלה העונה, המחשבה להגיד שלום החלה לכרסם יותר ויותר".

מאמן השוערים של יונייטד אריק סטיל משוכנע שואן דר סאר ראוי להימנות כאחד השוערים הטובים ביותר של יונייטד בכל הזמנים לצידו של פיטר שמייכל, לא מעט בזכות עצירת הפנדל של ניקולא אנלקה בגמר ליגת האלופות ב-2008. "הייתה לו תקופה פנטסטית כאן", אמר סטיל ברדיו מנצ'סטר. "היה לי הרבה מזל. עבדתי לצד פיטר שמייכל ועבדתי עם אדווין במשך שנתיים וחצי. הפנדל שהוא עצר במוסקבה מציב אותו לצד פיטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully