וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "ידענו שסביליה תעשה לנו בעיות"

שוער ריאל מרוצה למרות הניצחון הדחוק ומקווה שיימצא האוהד שזרק עליו את הבקבוק. גווארדיולה: "חייבים להיות רציניים"

ריאל מדריד אמנם ניצחה בקושי את סביליה 0:1, אבל תהיה לה הזדמנות לתקן ולהרשים יותר בגומלין חצי גמר גביע המלך. שער אחד של קארם בנזמה (דקה 17), שיכול להיות שמתחיל רשמית להיכנס לעניינים אצל הבלאנקוס, השאיר לריאל את היתרון לפני המשחק המסכם שייערך בברנבאו.

"זו תוצאה טובה", סיכם איקר קסיאס את ההתמודדות. "כבשנו ולא ספגנו שער. שמרנו על השחקנים של היריבה היטב מכיוון שסביליה כבר עשתה לנו בעיות. היינו צריכים להיות זהירים נגדם מכיוון שמדובר בקבוצה טובה עם הרבה מאוד שחקנים התקפיים. הדבר החשוב מבחינתנו הוא הניצחון. כעת אנחנו צריכים להפנות את תשומת הלב לליגה ולגבור על אוסאסונה. לאחר מכן נחשוב על הגומלין".

השוער התייחס גם לאיך שהסתיים המשחק, כאשר נזרק לעברו חפץ שפגע בו מכיוון יציע אוהדי סביליה. זה גרם לו להשתרע במשך שניות אחדות על הדשא, והוא מספר: "אדם זרק עליי בקבוק מים. זה חבל שאוהדים תומכים בקבוצה שלהם ואז פתאום מישהו עושה כזה דבר וזה גורם בעיות לאחרים. אם המצלמות תפסו את המקרה, אני מקווה שיפעלו נגדו".

גווארדיולה עדיין לא משלים עם זה שהוא כמעט בגמר

בברצלונה העבירו עוד ערב סטנדרטי שבעצם כלל חמישה שערים ברשת של אלמריה האולמללה, והיא עם כמעט שתי רגליים שלמות בגמר, שכנראה יפגיש אותה לראשונה מאז 1990 עם ריאל מדריד במעמד הזה. לאונל מסי (10, 16) דויד וייה (11), פדרו (31) וסיידו קייטה (89) הלהיבו את הקהל בקאמפ נואו.

"זו תוצאה נהדרת, אבל למדנו מהניסיון שהיה לנו נגד בטיס שאנחנו לא יכולים לנוח", סיכם פפ גווארדיולה, מאמן בארסה, בסיום. "אנחנו חייבים להיות רציניים. בטיס לחצה אותנו חזק במשחק נגדה, אבל אין שום מצב להגיד שאנחנו בגמר כבר. כיבדנו את היריבה שלנו, אבל אנחנו ננסה לעשות את המקסימום כדי לנצח בגומלין. יש לנו גבולות רחבים כרגע, אבל גם כבוד רב ליריבות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully