וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "ההפסד לא ישפיע עלינו בליגה"

מאמן ווסטהאם כעס על ספיגת שני שערים בחצי גמר גביע הליגה נגד בירמינגהאם מכדורי קרן, אבל בטוח: "השחקנים בטוחים בעצמם שאפשר להישאר. אנחנו לא משחקים כמו קבוצה שמדורגת אחרונה"

כמה שזה היה קרוב, כך גם רחוק. ווסטהאם ואברהם גרנט פספסו הזדמנות להעפיל לגמר גביע הליגה, ולמרות שהם כבר הובילו 0:1 בחוץ נגד בירמינגהאם (ובסיכום הכללי 1:3), היריבה ניצלה את הירידה להגנה של הפטישים כדי לכבוש שני שערים לפני הדקה ה-90 ועוד אחד בהארכה כל הדרך לוומבלי.

"הרגשתי ששיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, שלטנו במשחק", גרנט ניסה לנתח. "כבשנו שער אחד, אבל יכולנו לכבוש יותר. הם הלכו על כדורים ארוכים ולא הסתדרנו עם זה כל כך טוב, זה היה ההבדל. אני לא שמח שאנחנו לא בגמר גביע הליגה. במשחק הזה, במחצית הראשונה היינו טובים אבל לצערי אנחנו לא מגיעים לוומבלי".

גרנט מקווה שדווקא בגלל ההפסד, הקבוצה שלו תבוא יותר לידי ביטוי בליגה ותימלט מהמקום האחרון. "אני חושב שהשחקנים שיחקו טוב ואנחנו לא משחקים כמו קבוצה שמדורגת אחרונה, אנחנו צריכים להגן טוב יותר במצבים נייחים", הוא סיפר. גרנט מדבר על כך שאחרי שער היתרון של קרלטון קול (31), ספגה הקבוצה שני שערים מכדורי קרן שאותם ניצלו לי בוייר (60) ורוג'ר ג'ונסון (79) כדי להבקיע. על שער ההעפלה חתום קרייג גארדנר בדקה ה-94.

"במחצית השנייה בירמינגהאם כבשה משתי קרנות, לא התמודדנו עם זה טוב וזה מאכזב", הוסיף המאמן הישראלי. "אני חושב שבירמינגהאם החלה לשחק מדויק ולצערי הם כבשו בשתי קרנות. הדאגה היחידה שלי היא שהפסדנו את המשחק ואני לא שמח מזה". לקראת המשחק הבא של הקבוצה בליגה נגד אברטון הוא מוסיף: "כמו במשחק היום, כך גם במשחק נגד אברטון בשבת אנחנו הולכים לקראת משחק חוץ, וזה פשוט לעשות זאת, אבל עשינו את זה טוב, למרות שכדורגל זה משחק של תוצאות.

"היום רצינו להיות בגמר, אבל לא תיפקדנו טוב עם שתי הקרנות וזה עשה את ההבדל. אנחנו נמשיך להילחם בליגה. השחקנים בטוחים בעצמם שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, וכמובן שלא נוותר. אני לא חושב שהמשחק ישפיע על הביטחון של השחקנים בקרבות ההישרדות שלפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully