וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא מגיעה להיכל

יום חמישי הגיע והאזור המיוחד שלנו כבר מוכן לקראת משחק הבית הראשון של מכבי תל אביב בטופ 16 מול היריבה מאיטליה. כל התחזיות שלנו כבר בפנים

יום חמישי הגיע ואנחנו כרגיל עם מכבי תל אביב ביורוליג כשהשבוע הצהובים מארחים את רומא במחזור השני של הטופ 16. הכנו עבורכם אזור עשיר בסטטיסטיקות שיעזרו לכם במגוון המשחקים שמציע הווינר ואנחנו מקווים להמשכיות, אחרי אחוזי הפגיעה המרשימים בשבוע שעבר. אז תקדישו לנו רגע לפני שאתם מסמנים את ההימור, ובתקווה תצאו לסוף השבוע עם ארנק מלא יותר. בהצלחה.

משחקים מספר 71-75: מכבי תל אביב - רומא

* סטטיסטיקה כללית:

בעיני רבים, רומא נחשבת לקבוצה החלשה בבית. האיטלקים סיימו את שלב הבתים במאזן 5:5 ובליגה הם מקרטעים במרכז הטבלה במאזן שלילי. בשבוע שעבר הפסידה הקבוצה בבית 64:63 ללובליאנה. כזכור, גם מכבי תל אביב פתחה את שלב הטופ 16 בהפסד (81:71 לברצלונה) שהגיע אחרי תשעה ניצחונות רצופים בשלב הבתים. הצהובים ניצחו עד כה את חמשת משחקי הבית ביורוליג בהפרש ממוצע של 17, רומא ספגה בשלב הבתים שתי תבוסות במלאגה (19) ומדריד (22).

* סך הכל נקודות:

רומא קולעת העונה 72.4 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג, ובשלושה מחמשת משחקי החוץ בשלב הבתים לא עברה את גבול 70 הנקודות. מכבי קולעת 79.1 נקודות לממוצע ביורוליג ורק במשחק בית אחד ירדה מגבול 80 הנקודות בשלב הראשון.

* שלשות:

מכבי קולעת העונה קצת פחות משש שלשות בממוצע למשחק ב-32 אחוז מהשדה, כאשר האחוזים משתפרים משמעותית במשחקי הבית. רומא קלעה בסך הכל שתי שלושת פחות ממכבי (61 לעומת 63), אך באחוזים גבוהים יותר. במשחקיהן בשבוע שעבר קלעו השתיים תשע שלשות יחד.

* שחקנים בולטים:

הווינר מציע דו קרב בין שחורציאניטיס לוושינגטון של רומא. הסנטר היווני, שלא היה טוב בשבוע שעבר, נמצא על הפרקט 22 דקות בממוצע בערב ותורם 13.5 נקודות והוא הקלע הבולט של הצהובים. וושינגטון מקבל בממוצע 26 דקות ביורוליג ותורם 13.5 נקודות למשחק - הקלע הבולט של רומא במפעל. הווינר מציע גם הימור על ג'רמי פארגו. הגארד קולע 10.3 נקודות למשחק כשבארבעה מחמשת משחקי הבית קלע בדאבל פיגרס.

* ההימורים שלנו:

מכבי תל אביב - רומא (14+) 2, היחס: 1.90
אנדר/אובר נקודות (152) 2, היחס: 1.75
אנדר/אובר שלשות (13) 1, היחס: 1.80
שחורציאניטיס - וושינגטון (2+) 2, היחס: 1.85
אנדר/אובר פארגו (11) 2, היחס: 1.75

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully