וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "מות פנאן מנע את פיטורי פיני גרשון"

אחד מבעלי מכבי ת"א חשף כי המאמן היה על סף פיטורים אחרי התקרית בגארדן: "רק בגלל טרגדיית מוני עברנו על זה לסדר היום"

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, התארח הערב (רביעי) בתכנית הראיונות החדשה של ערוץ הספורט, "מתמסרים", והתבטא בכנות ובהרחבה בנוגע למצבה הנוכחי של הקבוצה, בלי לפסוח על הרגעים הרעים שחווה המועדון בשנים האחרונות. דבריו המעניינים ביותר של פדרמן הגיעו כאשר עלה שמו של פיני גרשון. לראשונה, חשף פדרמן כי מאמן מכבי תל אביב לשעבר היה על סף פיטורים בחודש אוקטובר 2009, בתקרית המכוערת במדיסון סקוור גארדן במרכזה סירב המאמן לפנות את המגרש למרות דרישות השופטים. לבסוף, אחרי תחנונים רבים מצד שמעון מזרחי ולאחר דקות רבות צעד באיטיות גרשון אל מחוץ לפרקט.

"פיני אדם מאוד מיוחד. מצד אחד הוא בהחלט מאמן מוכשר, אחד הטובים שקיימים. מצד שני יש לו את הקלות ראש הזו שאף אחד מאיתנו אוהב. אבל יש לנו כללים מסוימים של מוסר והגינות וכשאתה שובר אותם, עברת קווים אדומים שלא יכולים להיות", אמר פדרמן, ונשאל על ידי המנחה רון קופמן למה הוא מתכוון. "אותי שבר מה שהיה בניו יורק. אם אני הייתי באותו יום בניו יורק, פיני היה נוסע בחזרה הביתה. ספורט זה דבר חשוב אבל יש דברים שלא עושים. מה שהיה שם, לא עושים את זה. מכבי היא מעין חברה ציבורית".

פדרמן הוסיף וציין כי כמו במקרה בו גרשון ספסל את שרונאס יאסיקביצ'יוס אל מול הוריו, כך גם הפעם רצה בפיטוריו. מותו של מוני פנאן מנע זאת. "יומיים אחרי ניו יורק קרתה הטרגדיה עם מוני, ורק בגללה עברנו על מה שקרה בגארדן לסדר היום. אם לא היה קורה מה שקרה עם מוני, זה לא היה עובר בשקט. אני אוהב את פיני ומאחל לו בהצלחה, אבל בקטע מסוים זה לא עבד".

איש העסקים הוותיק אף נדרש לפרשת פנאן עצמה והבהיר: "על העבודה שלו בתור מישהו שעוסק בכספים, בשוק האפור, כולנו ידענו. ידענו שהוא עובד. יותר מפעם אחת אמרתי למוני, 'בוא תעבוד במכבי בשכר במקום לעשות מה שאתה עושה היום'. אבל מה שקרה בתוך המועדון, לעניות דעתי, אף אחד מהבעלים לא ידע. זה לא שמישהו חשד במוני שהוא עשה משהו לא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully