וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן עלתה לחצי גמר הגביע

הדאבליסטית לא התקשתה מול אאכן מהליגה השניה, וניצחה 0:4. דואיסבורג וקוטבוס הפתיעו את קייזרסלאוטרן והופנהיים

תמונת חצי גמר הגביע הגרמני הושלמה הערב (רביעי) כשהדאבליסטית באיירן מינכן הביסה את אלמניה אאכן מהליגה השניה 0:4 והפכה לקבוצה הרביעית והאחרונה בשלב הזה. באיירן הצטרפה לשאלקה שהבטיחה את עלייתה ביום רביעי, כאשר שתי הקבוצות הנוספות שישחקו בחצי הגמר הן מהליגה השניה.

מי שהיה אחראי לשער הראשון של באיירן היה מריו גומז, שבדקה ה-26 נהנה מבישול נהדר של הברזילאי לואיז גוסטבו, שפרץ מצד שמאל והמשיך במסירת רוחב מדוייקת לסקורר של הבווארים, שרק בשבת האחרונה כבש שלושער. אחרי 50 דקות ללא שערים ומצב מסוכן במיוחד של אאכן, תומאס מולר דאג להרגיע את הספסל של קבוצתו עם צמד שסגר עניין. זה התחיל בדקה ה-76 כשמולר נהנה מהגבהה של אריאן רובן שזיהה אותו מצד ימין, והמשיך בדקה ה-81 עם השני של החלוץ בן ה-21 והשלישי של באיירן. אריאן רובן לא הסתפק בבישול וקינח בשער משלו שתי דקות לסיום, מה שהיה שערו השני בפעמיים שפתח בהרכב מאז חזר מהפציעה, והפך את החגיגה של באיירן למושלמת.

דואיסבורג, שבעברה שלוש הופעות בגמר הגביע הגרמני, נאבקת בימים אלה בליגת המשנה, אבל זה לא מנע ממנה להפתיע ברבע גמר הגביע ולנצח את קייזרסלאוטרן 0:2. בראנימיר באיץ' הבוסני כבש את השער הראשון לדואיסבורג בדקה ה-36, וגוראן שוקאלו הסלובני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-58. ההפתעה השניה נרשמה במזרח גרמניה, כשאנרג'י קוטבוס המקומית גברה על הופנהיים 0:1 משער ניצחון דרמטי של הקשר הסיני שאו ג'יאיי בדקה ה-84. הופעת הבכורה של ריאן באבל בהופנהיים לא ממש עזרה לקבוצה מהבונדסליגה שהודחה מהגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully