וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל וסלטיק הביסו את הארטס

הקשר שיחק 82 דקות בניצחון 0:4, ששמר על פער של 5 נקודות מגלזגו ריינג'רס. שום בדרך לרבע גמר הגביע הקפריסאי

בירם כיאל וסלטיק חגגו הערב (רביעי) ניצחון גדול בליגה הסקוטית אחרי שהביסו 0:4 את השלישית הארטס. אותה הארטס גברה במחזור האחרון על גלזגו ריינג'רס 0:1. הפעם הריינג'רס התאוששו וניצחו את היברניאן 0:2, אלא שסלטיק שמרה על פאר חמש הנקודות מהריינג'רס, רק שליריבתה הגדולה יש שני משחקים חסרים. בירם כיאל פתח בהרכב ושיחק 82 דקות לפני שהוחלף על ידי חוארז. פורסט (7), סטוקס (53 ו-71) ומקורט (80) כבשו את השערים לסלטיק.

יצחק שום עשה הערב צעד גדול אל עבר רבע גמר הגביע הקפריסאי, כאשר הוליך את אלקי לרנקה לניצחון 0:1 על אנוסיס פראלימני. רוברטו ברום הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-39 והעניק לקבוצה מלרנקה מקדמה גדולה לקראת הגומלין, שייערך בעוד כשלושה שבועות בביתה של אלקי.

המגן הישראלי חיים מגרלשווילי עלה מהספסל בדקה ה-80, בעוד קשר בית"ר ירושלים לשעבר, דריו פרננדז, השלים תשעים דקות בשורות קבוצתו החדשה. אם מוסיפים לניצחון הערב את ה-0:2 הנאה שרשמה אלקי על אא"ק אתונה במחזור הליגה הקודם בהחלט נראה כאילו שום וקבוצתו נמצאים במומנטום חיובי אחרי פתיחת העונה הקשה.

במשחק נוסף במסגרת שמינית גמר הגביע הקפריסאי סיימה אומוניה ניקוסיה של יובל שפונגין ב-2:2 עם אטרומיטוס. המגן הישראלי לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully