וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ואינטר עלו לחצי גמר הגביע האיטלקי

הרוסונרי ניצחו 1:2 את סמפדוריה בחוץ מצמד של פאטו. ואן בומל ועמנואלסון ערכו בכורה. אינטר גברה על נאפולי בפנדלים

שתי המילאנזיות, אינטר ומילאן, עלו הערב (רביעי) לחצי גמר הגביע האיטלקי והצטרפו לפאלרמו שעשתה את זה כבר אתמול. מילאן גברה הערב 1:2 בחוץ על סמפדוריה, בעוד אינטר עלתה בזכות 4:5 על נאפולי בפנדלים אחרי 0:0 בתום 120 דקות. העולה הרביעית תיקבע במשחק בין רומא ליובנטוס שיתקיים מחר.

סמפדוריה - מילאן 2:1

הרוסונרי, שעלו כבר לשמינית גמר ליגת האלופות ומוליכים גם את הליגה, נהנו מצמד של אלשנדרה פאטו על מנת להמשיך לשלב הבא. בנוסף, עלתה מילאן עם שני שחקני הרכש החדשים, מארק ואן בומל ואורבי עמנואלסון בהרכב. גם בסמפדוריה היה שחקן שערך בכורה וזה היה מאסימו מקארונה, שהצטרף השבוע מפאלרמו.

בדקה ה-17 עלתה מילאן ליתרון לאחר שהגבהה הגיעה לאשנדרה פאטו שנגע בכדור, טיאגו סילבה נגח אותו בחזרה אליו והחלוץ הבריזלאי בעט פנימה כדי לקבוע 0:1 לרוסונרי. חמש דקות בלבד חלפו ופאטו כבר כבש את השני. אורבי עמנואלסון השתחרר מהשומר שלו בצורה אלגנטית והכניס מסירת עומק לברזילאי הצעיר, שמול ג'וניור קוסטה לא נלחץ ובעט חזק לרשת העליונה כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-51 הצליחה הקבוצה הביתית לצמק כשהגבהה של מאסימו מקארונה מצאה את סטפאנו גוברטי, שהצליח לנגוח עם הרבה רגש לפינה ולקבוע 1:2.


נאפולי - אינטר 0:0 (5:4 בפנדלים)

הצופים בסן פאולו ראו הערב 120 דקות ללא שערים, אבל גם את הדרמה שכל התמודדות שנגררת לדו קרב של פנדלים גוררת. שער של אדינסון קבאני בדקה ה-12 נפסל בטענה מעוררת מחלוקת לנבדל, כשגם מצלמות הטלוויזיה לא מצליחות לקבוע בבירור אם השריקה הייתה מוצקדת או שלא. בהמשך אסטבן קמביאסו איים בבעיטה משבעה מטרים, אבל הכדור שלו פגש את המשקוף עם קצת עזרה משוער נאפולי, מורגן דה סנטיס. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש גם במחצית השנייה והמשחק הלך להארכה ומשם לפנדלים.

שני הפנדלים הראשונים של כל קבוצה הסתיימו ברשת, אבל אזקייל לאבצי בעט את הפנדל השלישי של נאפולי מעל המשקוף. לאחר מכן הקבוצות המשיכו לכבוש והפנדל החמישי והאחרון, אותו בעט כריסטיאן קיבו בצורה טובה, העלה את אינטר לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully