וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "הכאב והצער יישארו לנצח"

26.1.2011 / 19:57

עשרות אנשים הגיעו לבית הצנחן לציון 30 ימים לפטירתו של אבי כהן. בנו הוסיף ואמר: "זה עדיין לא נתפס, חייבים להמשיך בחיים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני משפחה, חברים, מכרים ושחקני עבר הגיעו הערב (חמישי) לבית הצנחן ברמת גן באזכרה לציון 30 ימים לפטירתו של כדורגלן העבר אבי כהן. "30 הימים האלה עברו כל כך מהר, זה עדיין לא נתפס", אמר בנו של שחקן העבר המנוח, תמיר כהן ששב לארץ מאנגליה. "הרגשות לא השתנו, העצב לא עבר, הכאב והצער יישארו לנצח, אבל אין ברירה, אנחנו מתמודדים וממשיכים בחיים".

קשר בולטון נשאל על ההחלטה לשוב לאנגליה בתום השבעה, ולהמשיך לשחק באי הבריטי: "טוב היה לחזור לשחק באנגליה, עשה לי טוב לחזור למקצוע ולטיפת חיים הזאת כי כדורגל זה האהבה של כולנו. אבל זה לא פשוט בכלל וצריך להתמודד עם זה גם בשנים הבאות - עם אנגליה, הכדורגל והמשפחה. כרגע אנגליה זה המקום ואני מקווה מאוד שגם בשנים הבאות, כמובן שהמשפחה תבוא לבקר כמה שיותר".

דורית כהן ספדה לבעלה המנוח: "אומרים שאלוהים לוקח אליו את הטובים ביותר, במקרה הזה הוא לקח את הטוב מכולם. ליבי נקרע שלא הייתי לצידך ברגעים האחרונים של חייך".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת נכחה אף היא באזכרה, והבטיחה לקיים טורניר כדורגל שנתי שינציח את זכרו של כהן. "אבי הפך לאגדה עוד בחייו. נקיים טורניר עממי לכולם שיבוסס על העקרונות של אבי, שיזכרו אותו לעולמי עד".

אריה אלטר, יושב ראש ארגון השחקנים: "ייקחו שנים, אם בכלל, עד אשר נבין את משמעות האסון הכבד הזה. אנחנו בחסך, באובדן ובעצב גדול".

שחקן העבר אלון נתן: "החבר הכי טוב שלי עזב אותי. הוא חסר לי בכל רגע פנוי, ואני מקווה שאזכור את הזכרונות הרבים שיש לי ממנו בחיוך, ושעם השנים הכאב יפנה את המקום לזכורונות ולשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully