וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אני תמיד נהנה לשחק נגד דג'וקוביץ'"

השוויצרי מוכן לחצי הגמר באוסטרליה. קלייסטרס על זבונרבה: "יריבה קשה", ווזניאקי-לי (יורוספורט ו-HD מ-4:30)

חיכינו, ציפינו וזה עוד רגע כבר ממש כאן. אליפות אוסטרליה הפתוחה, הגרנד סלאם הראשון של שנת 2011, נכנסת לשלבי ההכרעה שלה והלילה (בין רביעי לחמישי) ייפתח שלב חצי הגמר גם אצל הנשים וגם אצל הגברים, שרובם וודאי נשמו לרווחה הבוקר כשרפאל נדאל הודח מהטורניר. בגברים נקבל קרב אדיר בין השני בעולם, רוג'ר פדרר, לשלישי נובאק דג'וקוביץ', במשחק שיפתח את הערב ב"רוד לייבר ארינה". אצל הנשים, תפגוש הראשונה בעולם קרוליין ווזניאקי את נה לי הסינית (בסביבות 4:30 שעון ישראל), בעוד ורה זבונרבה השנייה תפגוש את קים קלייסטרס השלישית מיד לאחר מכן.

גברים: לקראת מפגש פסגה

בהיעדרו של רפאל נדאל המודח, שני המדורגים הבכירים ביותר ייפגשו ב"רוד לייבר ארינה" במסגרת חצי הגמר. רוג'ר פדרר (2) ונובאק דג'וקוביץ' (3) ייפגשו בפעם ה-20, כשלשוויצרי יש מאזן של 6:13, מתוכם 2:4 בטורנירי גרנד סלאם, כשהמפגש האחרון היה בחצי הגמר באליפות ארצות הברית אשתקד, בו ניצח דווקא הסרבי לאחר מרתון של חמש מערכות של טניס משובח. הניצחון הראשון של "נולה" על פדרר היה באוסטרליה ב-2008, אז זכה דג'וקוביץ' בגרנד סלאם היחיד בקריירה שלו עד כה.

פדרר, אלוף השנה שעברה, נזכר במפגש האחרון בין השניים: "חצי גמר אליפות ארצות הברית היה משחק צמוד במיוחד. אני חושב שהיו לי שתי נקודות משחק. אני חושב שהייתי צריך לנצח. אני מתכוון שהייתי טוב מספיק כדי לנצח. נובאק הוא שחקן איכותי ממש, שמשחק בצורה התקפית במיוחד ויודע להפעיל לחץ על היריב שלו. אני נהנה לשחק נגדו כי אנחנו מייצרים נקודות יפות".

נשים: מארבע תצא אחת

בעוד בגברים ייערך משחק אחד, עצום ככל שיהיה, בלבד, בנשים יתקיימו הלילה שני חצאי הגמר. קרוליין ווזניאקי, שהבטיחה את הישארותה במקום הראשון בעולם לאחר שהעפילה לחצי הגמר, תפגוש את נה לי הסינית המסוכנת, אך עם כל הכבוד להן המשחק המסקרן באמת יפגיש בין קים קלייסטרס לורה זבונרבה.

המאזן של קלייסטרס מול זבונרבה עומד על 3:6 לטובת הבלגית, שניצחה אותה בשנה שעברה בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה ללא מאמץ מיוחד. אלא שבשלושה מפגשים נוספים אשתקד, בווימבלדון, מונטריאול והמאסטרס, ניצחה הרוסיה. קלייסטרס, שניצחה בקלות את אגניישקה ראדוונסקה הפולניה ברבע הגמר ונחשבת למועמדת הבכירה לזכייה, התחילה להתכונן ליריבה: "אני חושבת שהיא התחזקה מבחינה מנטלית. בעבר, היו לה רגעים שהיא הייתה לגמרי מנותקת מהמשחק ועושה דברים שהיריבות שלה מאוד אהבו. סוג של השתגעה במשחקים. אבל היא ממש השתפרה בזה, היא שחקנית טובה, נשארת בתמונה בכל נקודה, וזה הופך אותה ליריבה קשה במיוחד".

קרוליין ווזניאקי כל כך רוצה תואר גרנד סלאם ראשון והיא יודעת שעל אף שמבחינת הדירוג נה לי היא נחותה ממנה, הסינית נראית נפלא בטורניר וצפויה להיות מכשול קשה במיוחד. נה לי ניצחה את הדנית בשמינית הגמר של אליפות אוסטרליה בשנה שעברה, ניצחון שהגיע לאחר שהמאזן בין השתיים עמד על 1:1. הפעם, ווזניאקי רוצה להמשיך לגמר, בניגוד לאליפות ארצות הברית בה הודחה בחצי הגמר על ידי זבונרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully