וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר: "קיבלנו שוק חשמלי כשנמני פוטר"

26.1.2011 / 16:31

שוער מכבי תל אביב ניסה להסביר את השיפור של הקבוצה לאחרונה: "הבנו שאנחנו עלולים להיות הבאים לשלם את המחיר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל, שייערך בשבת (17:00 אצטדיון רמת גן, ספורט 2). הצהובים, שיגיעו למשחק לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים, יתמודדו מול הקבוצה של יובל נעים פעמיים במהלך השבוע הקרוב, כשהפעם השנייה תהיה בגביע המדינה, כשלאחריהם מחכה להם יריבה מוכרת: הפועל תל אביב בדרבי הגדול. מהאימון היום חסרו חמשת שחקני הנבחרת הבוגרת: מאור בוזגלו, רוברטו קולאוטי, יואב זיו, גל אלברמן ודור מלול.

ניבאלדו שוב לא התאמן וככל הנראה לא ישחק בשבת. גיז'רמו ישראלביץ' ערך אימון שחרור בלבד, כשהוא עדיין סובל מכאבים בשריר התאומים, והוא בספק לשבת. דימיטאר רנגלוב וג'יבריל סידיבה, שסבלו מפציעות, ערכו אימון מלא.

שוער וקפטן מכבי תל אביב לירן שטראובר אמר לאחר האימון: "אנחנו לא צריכים להתעסק באם אנחנו מועמדים לאליפות או לא. אנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר בדברים שהמאמן שלנו מבקש מאיתנו. אף אחד לא מתכחש לעובדה שאחת המטרות של מכבי תל אביב היא להתמודד על האליפות. כרגע אנחנו מצליחים לצמצם את הפער, אבל אנחנו מתייחסים לכל משחק לגופו של עניין וכל מחזור שיעבור ובו נעשה את העבודה שלנו יעניין אותנו פחות מה עושות שאר הקבוצות".

שטראובר התבקש להגיב לטענות לפיהן הוא התחנף למאמנו מוטי איוניר, כשרץ לחבק אותו בניצחון בסכנין: "רק מי שיהיה על המגרש יוכל להבין מה זה אמוציות של ניצחון ואהבה למשחק ומה זה הכיף שיש בגוף לנצח ויבין שבאותו הרגע אתה לא ממש חושב מה ומי, למה וכמה. אתה חי את הרגע ונהנה ממנו כמה שאתה יכול ואלה הרגעים שלנו בכדורגל. ואם אני היום בגיל 37 נהנים מהדברים האלה, אז אלה שקשה להם לראות אותי ברגעים כאלה יצטרכו לסבול עוד הרבה".

על השינוי שעברה הקבוצה מאז מינויו של איוניר: "זה הכל ביחד. גם מוטי וגם ההבנה של כל השחקנים שאין ברירה ואם לא ניקח את עצמנו בידיים ונשנה פאזה אז אנחנו נהיה הבאים בתור לשלם את המחיר ואף אחד לא רוצה להיות במשבצת הזאת. גם סגנון המשחק והניצחונות, הכל ביחד מוביל לזה שהקבוצה נראית שמחה על המגרש".

על הדרבי המתקרב אמר שטראובר: "יושב לנו בראש שבליגה של 30 מחזורים יש לנו פעמיים לפחות דרבי נגד הפועל ונראה שאפילו שלוש פעמים. יושב בראש שזה חלק מעונה ארוכה, אבל קודם כל צריך לחשוב על הפועל פתח תקוה כי אם לא ננצח אותה אז לדרבי לא תהיה משמעות בכלל".

שטראובר נשאל מדוע השחקנים הבינו שהם צריכים לקחת את עצמם בידיים רק אחרי פיטוריו של נמני: "אולי כשאני אפרוש מכדורגל ואעשה תואר בפסיכולוגיה אדע לענות. לא ברור למה. בתור שחקן לא נעים להיות חלק מקבוצה שבה מאמן מפוטר, זו הרגשה לא נעימה, אבל אתה מקבל איזה שוק חשמלי בגוף ואתה חייב לשבת עם עצמך ולהבין איפה לא היית בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully