וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: ”זה יום קשה עבורי”

המדורג 1 בעולם ששיחק פצוע נכנס למרה שחורה אחרי ההפסד לדויד פרר ברבע הגמר: ”לא פרשתי כי אני שונא לעשות את זה”

בהחלט יום קשה עבר על רפאל נדאל. השור הספרדי, שמדורג 1 בעולם, קיווה להשלים ביום ראשון בשבוע הבא תואר גרנד סלאם רביעי ברציפות, אבל לדויד פרר היו תוכניות אחרות, כאשר המדורג שביעי בעולם הדהים את נדאל, וניצח אותו 4:6, 2:6, 3:6 תוך שעתיים וחצי. נדאל ביקש טיפולים רפואיים ברגל כבר במערכה הראשונה, ונראה תשוש וכבד במהלך רוב שלבי המשחק. למרות זאת, זה לא מנע מפרר לחגוג ניצחון אישי חשוב עבורו שמקפיץ אותו לשלב ארבעת האחרונים לקראת מפגשו עם אנדי מארי.

"זה יום קשה עבורי", אמר נדאל בכאב בסיום. "כמובן שלא הרגשתי הכי טוב, הייתה לי בעיה בפתיחה ולאחר מכן המשחק כבר כמעט נגמר. אני שונא לפרוש. שנאתי את זה בשנה שעברה ולא רציתי לחזור על זה. אני מעדיף שלא לדבר יותר מדי על הפציעה. אני לא יודע מה יש לי ואני לא אדבר גם כחלק ממתן כבוד למנצח. זה נראה כאילו תמיד יש בעיה כשאני מפסיד, אבל אני לא רוצה שיהיה לי הדימוי הזה".

פרר סירב לקחת לעצמו את הקרדיט על הניצחון, ואמר: "זה לא קל כי רפא הוא ג'נטלמן, הוא שיחק פצוע. אנחנו חברים. היה לי מזל, אבל שיחקתי את המשחק שלי ונלחמתי. שיחקתי אגרסיבי, עליתי לרשת, אבל עם זאת הייתה סיטואציה לא קלה כי ראיתי שהוא פצוע ולא יכול לרוץ". לגבי המשך הטורניר אמר: "אני מאוד שמח. השבועיים הללו היו נפלאים עבורי. בחצי הגמר מול אנדי מארי אשתדל לעשות את הטוב ביותר ולהילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully