וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: רפאל נדאל הודח ברבע הגמר

פרר חתום על הסנסציה של הטורניר כשהדיח את המדורג 1 בעולם אחרי 4:6, 2:6, 3:6 לפני שהוא פוגש את אנדי מארי

לזה אף אחד לא ציפה: רפאל נדאל הודח ברבע הגמר של אליפות אוסטרליה הפתוחה. המדורג 1 בעולם, שזכה בשלושת טורנירי הגרנד סלאם האחרונים וסומן כמי שאמור לשייט לניצחון רביעי נוסף, הובס על ידי דויד פרר, שתיסכל את בן ארצו משחקון אחר משחקון בדרך לניצחון הסנסציוני 4:6, 2:6, 3:6. נדאל, שקיווה לחקות את רוד לייבר, שהחזיק בארבעת תארי הגרנד סלאם במקביל, יצטרך כנראה לקוות לעשות את זה בהזדמנות אחרת.

גם בשנה שעברה נדאל חטף מכה קשה ברבע הגמר במלבורן כשאז היה אחראי על ההפתעה אנדי מארי. נדאל, שהזהיר את עצמו ואת מעריציו מפני משחק קשה עוד קודם למשחק עם פרר, נראה חלש במשך רוב המשחק וטופל ברגלו על ידי הצוות הרפואי, כשהפנים ושפת הגוף שלו הראו תחושה של חוסר אונים למול הנחישות של בן ארצו, המדורג שביעי בעולם, ששיחק פשוט נפלא. בשלב הבא פרר יפגוש את אנדי מארי בקרב על מקום בגמר, אבל כך או אחרת פרר יכול לסמן לעצמו וי גדול מאוד כשהוא חתום על הסנסציה של הטורניר.

אחרי שניצח 11 פעמים את פרר, הפעם המזל לא שיחק לנדאל, שהפסיד בשלושה משחקים (הפעם האחרונה הייתה ב-2007). עבור נדאל אגב זה הפסד ראשון בטורניר גרנד סלאם אחרי 25 ניצחונות רצופים. נדאל פתח חלש מאוד את המשחק וכבר במשחקון הראשון שהוא הגיש, פרר אסף שבירה ראשונה. נדאל ביקש טיפולים רפואיים בהפסקות בין המשחקונים וביצע לא פחות מ-15 טעויות בלתי מחויבות בדרך להפסד 6:4 במערכה הראשונה.

אלא שבמערכה השנייה המצב היה גרוע בהרבה מבחינת נדאל, בעוד יריבו הגיע לחמש אפשרויות שבירה. אחרי 2:2 כשכל אחד מהשניים הצליח לשבור, פרר שבר במשחקון השישי, עלה ל-2:5 והשלים שבירה נוספת בדרך ל-2:6 מדהים, כשבמערכה אחוזי ההגשות של נדאל עמדו על 50 אחוז בלבד. וגם המערכה השלישית לא הייתה שונה בהרבה: פרר הימם את נדאל עם 0:3 בפתיחה תוך שהוא שובר פעם נוספת את יריבו. נדאל חשב שהוא מתאושש עם משחקון משלו, אבל פרר שמר על ההגשות שלו והשלים את העבודה מהר יותר ממה שחשב בדרך ל-3:6.

וצריך להגיד כמה מילים טובות לפרר. בשנה שעברה הוא לא הצליח לחצות את שמינית הגמר באף טורניר גרנד סלאם שבו השתתף, אבל היום הוכיח הטניסאי בן ה-29 שעוד כוחו במותניו. עם הניצחון, פרר משווה את הישג השיא שלו בקריירה - חצי הגמר באליפות ארצות הברית הפתוחה, שלב שאליו הוא העפיל רק ב-2007. כעת הוא יכול להשלים שבוע חלומי ולנפץ עוד כמה מיתוסים בטניס העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully