וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "קרדיף זה המקום המושלם בשבילי"

בלם נבחרת ישראל מצפה בקוצר רוח לבכורה במדי קבוצתו החדשה: "גאה להיות במועדון גדול. המנג'ר מכיר אותי מצוין"

דקל קינן כבר לא יכול לחכות להופעת הבכורה שלו במדי קרדיף. בלם נבחרת ישראל חתם בשבוע שעבר לשנתיים וחצי במועדון הוולשי שרכש אותו מבלקפול תמורת 200 אלף ליש"ט. בגלל בעיות בהליך הרישום, קינן לא היה יכול לשחק בשבת מול ווטפורד (2:4), אבל כעת התקבלו כל האישורים והבלם אמור לשחק ביום שלישי הבא כשהבלובירדס יארחו את רדינג.

"בחודשים האחרונים לא שיחקתי בבלקפול וחשבתי שקרדיף זה המקום הנכון בזמן הנכון", אמר הבלם בן ה-26 בראיון לתקשורת הוולשית. "זה נראה כמו המקום המושלם בשבילי כעת. קרדיף זה מועדון גדול והכל כאן נראה מדהים - מגרש האימונים, האצטדיון, הצוות והשחקנים. פגשתי את השחקנים והם גרמו להרגיש בבית. אני כבר לא יכול לחכות עד שאצטרף אליהם. אני מקווה שאערוך את הבכורה בקרוב. זה יגרום לי גאווה לדעת שאני משחק במועדון גדול".

קינן, שרשם רק שש הופעות במדים הכתומים של בלקפול, התייחס למטרות קבוצתו החדשה שכרגע ממוקמת במקום השני בצ'מפיונשיפ ממנו עולים ליגה: "יש עוד דרך ארוכה והרבה משחקים. אני בטוח שזה לא יהיה קל כי הצ'מפיונשיפ היא ליגה קשה".

מנג'ר קרדיף, דייב ג'ונס, גילה כי רצה לצרף את קינן כבר בקיץ אך הוא העדיף ללכת לפרמיירליג. בתקופה האחרונה עקבה קרדיף אחרי מצבו של של הבלם בבלקפול עד שביצעה מהלך לצרפו: "לא ידעתי שקרדיף עוקבת אחרי, אבל עכשיו אני יודע שהמנג'ר רצה אותי ומכיר אותי מצוין. אני שמח שמאמן כמו ג'ונס מעריך אותי ומצפה למשחק הראשון".

קינן צפוי להיות בסגל הנבחרת למשחק הידידות נגד סרביה בתשיעי בפברואר. על כך אמר הבלם: "החלום הגדול שלי בתור ילד היה לשחק עבור המדינה שלי. אני גאה לשחק עבור ישראל ורוצה להמשיך לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully