וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.1

פורלאן יגיע לריאל? אלכס יעזוב את צ'לסי ויעבור למילאן? וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות

העברות

* מירקו סלומקה מאמנה של האנובר חתם על הארכת חוזה בקבוצה הגרמנית ויישאר בה לפחות עד 2013.

* ראיין באבל, ששמו נקשר בעזיבה אפשרית של ליברפול כבר זמן רב, עוזב את הקבוצה ממרסיסייד וחתם על חוזה לשנתיים וחצי בהופנהיים.

* גאל קאקוטה, הקשר הצרפתי הצעיר, הושאל מצ'לסי לפולהאם עד תום העונה.

* פדריקו נייטו חלוצה של אתלטיקו פרנאנסה הצטרף לאולימפו.

שמועות

* ניקולה לגרוטלייה, בלמה של יובנטוס שהושאל בשנים האחרונות לבולוניה וסיינה, נמצא על הכוונת של צ'זנה, שעשויה לפתוח בשיחות עם הגברת הזקנה לצירופו.

* כעת גם מאסימו מוראטי נשיא אינטר מאשר כי הנראזורי מנסים לצרף את ג'יאמפאולו פאציני, חלוצה של סמפדוריה, ששוויו נאמד בכ-20 מיליון יורו. "פאציני הוא שחקן איכותי ואני חושב על האפשרות להחתים אותו", אמר מוראטי.

* צ'לסי שוקלת להיפרד מבלמה הברזילאי אלכס כאשר מילאן מועמדת לקלוט אותו. עסקה בין שני המועדונים עשויה להתבשל בימים הקרובים.

* ב'גארדיאן' פורסם שהבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ' מעוניין לצרף את קשרה של רומא דניאלה דה רוסי ועשוי לצרף אותו בסיום העונה.

* אחרי שצירפה את עמנואל אדבאיור, ריאל מדריד פנתה לאתלטיקו מדריד גם בנוגע לצירופו של דייגו פולראן, כוכבה של אתלטיקו מדריד. למרות זאת, היריבה העירונית הודיעה כי היא לא מעוניינת למכור את שחקני המפתח שלה לריאל.

* וולפסבורג קרובה לצרף את דיומרסי מבוקאני בהשאלה ממונאקו ופנתה למילאן יובאונביץ' מליברפול. השניים שיתפו פעולה בהצלחה במדי סטנדרד ליאז'.

* מנכ"ל הקולצ'ונרוס סיפר כי הקבוצה שלו סירבה לשחרר את סרחיו אגוארו ודייגו גודין ולהעבירם לצ'לסי, שהציעה תמורתם 52 מיליון ליש"ט. גם הצעה שניתנה על ידי ריאל בנוגע ל'קון' תמורת 39 מיליון.

* ולנסיה מנסה לצרף את קשרה המקסיקני של ארסנל קרלוס ולה. על פי הדיווחים, משא ומתן בין המועדונים יחל בקרוב כאשר העטלפים מעוניינים לשאול את השחקן עד סיום העונה.

* שאלקה מנהלת משא ומתן עם דינמו קייב כדי לצרף את הקשר רומן ארמנקו, כאשר הקבוצה האוקראינית צפויה לדרוש תמורתו שבעה מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully