וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם את הגביע הם רוצים

אחרי שכבשו את המקום הראשון באיטליה, שחקני מילאן מקווים לעבור שלב בגביע ולהעפיל לחצי הגמר, אבל לשם כך הם צריכים לבעוט את סמפדוריה. איך המשחק הזה ייגמר?

משחקים 29-31: סמפדוריה – מילאן

יחסי הכוחות:

מילאן אמנם מוליכה את הטבלה באיטליה, אבל אף אחד לא מבטיח לה מקום בחצי הגמר של הגביע האיטלקי. הקבוצה לא התקשתה להדיח את בארי 0:3 בסיבוב הקודם, בעוד סמפדוריה, שמדורגת תשיעית בליגה, ניצחה בפנדלים את אודינזה.

מפגשים אחרונים:

העונה הרוסונרי לא הצליחו לנצח את סמפדוריה במפגש הליגה ביניהן בחודש נובמבר, שהסתיים ב-1:1. הניצחון האחרון של מילאן על היריבה היה בדצמבר 2009, אז הרוסונרי ניצחו 0:3. ניצחון החוץ האחרון של מילאן על סמפדוריה היה באוקטובר 2007, אז הקבוצה הביסה 0:5 את יריבתה.

מומנטום:

מילאן יכולה לשאוב לא מעט עידוד ממשחק הנעילה של המחזור האחרון, בו היא ניצחה 0:2 את צ'זנה והגדילה את הפער בצמרת הטבלה. אלא שקדמו למשחק הזה שתי תוצאות תיקו (4:4 נגד אודינזה ו-1:1 נגד לצ'ה). סמפדוריה לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים, כשבמחזור האחרון היא סיימה ב-0:0 נגד יובנטוס ועוד קודם לכן היא נוצחה 1:0 על ידי לאציו.

כמות שערים:

מילאן כובשת העונה יותר מכל קבוצה אחרת – 37 שערים, וסופגת פחות מכל קבוצה אחרת – 18 שערים בלבד. אצל פיורנטינה מאזן הכיבושים והספיגות עומד על 21 שערים (1.05 שערים בממוצע למשחק).

ההימורים שלנו:

סמפדוריה – מילאן 2 (1.85)
סמפדוריה (1+) – מילאן איקס (3.10)
אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.80)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully