וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: שאלקה עלתה לחצי הגמר

הקבוצה מגלזנקירשן ניצחה 2:3 בדקה ה-119 את נירנברג (88 דקות לאלמוג כהן). פאלרמו עלתה לחצי גמר הגביע באיטליה

ב-2007 זכתה נירנברג בגביע הגרמני הרביעי בתולדותיה, אבל החגיגות לא החזיקו מעמד זמן רב ועונה לאחר מכן היא נשרה לליגה השנייה. מי שהורידה אותה ליגה הייתה שאלקה, שגברה עליה 0:2 במחזור הסיום. הערב (שלישי) התארחה נירנברג עם אלמוג כהן בהרכב (88 דקות) בגלזנקירשן, עשתה חיים קשים לשאלקה, אך בסופו של דבר הפסידה 3:2 בהארכה וסיימה דרכה בגביע. שאלקה עלתה לחצי הגמר ותמתין לשלוש העולות הנוספות שתקבענה מחר.

פליקס מגאת שוב חסר את קלאס יאן הונטלאר והרכיב בחלק הקדמי לצד ראול את מריו גברנוביץ' הצעיר, אבל דווקא נירנברג חגגה ראשונה עם נגיחה טובה של יוליאן שיבר המוכשר כבר בדקה הרביעית. התגובה של שאלקה לא איחרה לבוא, כשבדקה ה-14 היה זה גברנוביץ' שרשם את שער הבכורה שלו בקבוצה. אלמוג כהן הספיק לספוג כרטיס צהוב בדקה ה-28, וארבע דקות לאחר מכן שוב שיבר כבש והוריד את נירנברג להפסקה ביתרון בתום מחצית קצבית.

אוהדי שאלקה הגיבו בשריקות בוז בתחילת המחצית השנייה כשראו את קבוצתם מבצעת טעויות חוזרות בחלק האחורי, אבל בדקה ה-58 ראול תפס יוזמה ובישל את השוויון לאיבן ראקיטיץ'. שאלקה המשיכה לשלוט לאחר השער והגיעה למצבים מצוינים אותם החטיאו גברנוביץ' והמחליף חוראדו, והמשחק נכנס להארכה, שם יוליאן דרקסלר הצעיר סגר את ההתמודדות דקה לסיום.

*** פאלרמו היתה הקבוצה הראשונה שהבטיחה את מקומה בחצי גמר הגביע האיטלקי, כאשר גברה על פארמה 4:5 בפנדלים (אחרי 0:0 בזמן החוקי). מחר נקבל שתי עולות הנוספות, כאשר סמפדוריה תארח את מילאן ונאפולי את אינטר, וביום חמישי תושלם תמונת חצי הגמר כשיובנטוס תארח בטורינו את רומא.

*** הולנד: ואלוויק, בה משחק השוער אוהד לויטה, העפילה לחצי גמר הגביע אחרי 0:6 מוחץ מול נורדוויק מהליגה הרביעית. לויטה שמר על שער נקי, כשרואלד ואן האוט הצטיין עם שלושער בשורות ואלוויק, המדורגת במקום השני בליגת המשנה ותהיה הנציגה היחידה בשלב הבא שהיא לא מהליגה הראשונה. בחצי הגמר עשויים לפגוש לויטה וחבריו את אייאקס (אם תנצח את נאק ברדה) פ.ס.וו או טוונטה ואוטרכט או כרונינגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully