וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד בכורה להפועל תל אביב

כוכב יאיר/כפ"ס הנחילה לקבוצת האוהדים הפסד ליגה ראשון מאז הוקמה עם 72:74 מדהים. הבקעה גברה על יבנה 72:78

אחרי 15 מחזורים שלמים ומושלמים, טעמה הערב (שלישי) לראשונה העונה הפועל תל אביב טעמו המר של הפסד ליגה. מוליכת הליגה הלאומית של שרון אברהמי אירחה בביתה את אליצור כוכב יאיר/כפר סבא, מהמקום התשיעי בטבלה, ולפתע נראתה פגיעה כפי שלא נראתה במשך העונה כולה, בדרך להפסד בכורה - 74:72. למעשה, היה זה הפסד הליגה הראשון בתולדותיה של הפועל תל אביב החדשה, שסגרה תקופה מדהימה של שלוש וחצי שנים ללא אף הפסד במסגרת הליגות הנמוכות.

בקרב צמרת מרתק ניצחה סגנית המוליכה, מ.כ. הבקעה את אליצור יבנה 72:78, והגדילה את הפער בין הקבוצות לשתי נקודות. האחרונה בטבלה עירוני נהריה שוב הובסה, הפעם 88:62 בעפולה, בעוד הפועל בארי, מהמקום ה-13, הרשימה עם 82:104 גדול על מכבי הוד השרון.

הפועל תל אביב - אליצור כוכב יאיר/כפר סבא 74:72

מי היה מאמין שהפסד הבכורה של האדומים המאיימים יגיע דווקא בבית, דווקא מול הקבוצה המאוחדת והלא יציבה של הוד בן הרצל? ובכן, אחרי רבע ראשון לא רע של המארחת הגיעה ריצת 0:9 של האורחים מהשרון, שנטלו את ההובלה ברבע השלישי ואפילו עלו לפער דו-ספרתי בפתיחת הרבע האחרון. קבוצתו של שרון אברהמי הצליחה לחזור ולצמק, אך הזמן נגמר ולראשונה העונה הפועל מסיימת משחק בצד המפסיד. בשבוע הבא היא יוצאת לרמת גן, יהיה מעניין. אריק טריימל וגיל אמיתי הובילו את המנצחים המפתיעים עם 18 נקודות כל אחד, כאשר סאני איברהים הוסיף 15. מנגד, משחק חלש של אדריאן אוטר (6 נקודות בלבד) הקשה על האדומים, שקיבלו 18 מבריאן אוסברי ו-13 ממתן נאור.

מ.כ. הבקעה - אליצור יבנה 72:78

המשחק המסקרן של המחזור הבטיח לא מעט, ואף קיים. האלופה והמארחת פתחה טוב, עלתה ל-2:9 והובילה ביתרון דו-ספרתי במהלך הרבע השני. יבנה חיכתה ממש עד הדקות האחרונות כדי לבצע קאמבק, ולהשוות ל-70:70 כשנותרו שתי דקות על השעון. אלא שמהלכי קלאץ' של גיא קנטור וסטפון ברדפורד מנעו את השלמת המהפך, ושריקה מפוקפקת לעבירה בלתי ספורטיבית לחובת היבנאים סגרה את הסיפור.

הפועל קרית טבעון - עירוני רמת גן 75:73

הרמת גנים שנמצאים במומנטום טוב תפקדו היטב דקות ההכרעה, קיבלו החלטות נכונות וחגגו ניצחון חשוב מאוד. עודד שעשוע סיים משחק פנטסטי של 27 נקודות קרית טבעון, אך זה לא הספיק לטבעונים, שמפסידים בפעם השלישי ברציפות. שלטון קולוול הוביל את רמת גן עם 17.

אליצור רמלה - הפועל לב השרון 97:87

בשבוע שעבר קטעה לב השרון רצף של שישה הפסדים, והערב התברר כי הקבוצה של יניב בורגר אכן בעיצומו של מהפך מסוים. אנטואן דובי ולרונזו וויד הובילו את המנצחים עם 21 נקודות כל אחד, כאשר ריביב פיטשון המוכשר הוסיף 16. מנגד, רמלה נוחלת הפסד שלישי ברציפות, וגם 27 נקודות של דרור דוידי לא הושיעו אותה.

הפועל בארי - מכבי הוד השרון 82:104

הקיבוצניקים מהדרום פתחו יתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ולמעשה סגרו את הסיפור והעניקו לקבוצת התחתית ניצחון חשוב מאוד אחרי שישה הפסדים רצופים. סטייסי מורייני הוביל את בארי עם 25 נקודות, גיא דותן הוסיף 16. מנגד, גטים יאנג (25) וסנטלי ברנדי (19 נק', 13 ריבאונדים) היו בראש רשימת הקלעים של הוד השרון המאכזבת.

מכבי באר יעקב - הפועל יקנעם/מגידו 86:89

המשחק הדרמטי של הערב הוכרע ממש על הבאזר, כאשר שלשה גדולה של אופיר פרחי במצב של 86:86 העניקה למארחת ניצחון חשוב מאוד לקראת קרבות המיקום בצמרת. ברבע השני כבר עלתה באר יעקב ליתרון של 20, אלא שיקנעם/מגידו חזרה בקאמבק גדול הודות ליכולת מצוינת של הזרים נייט מילר (28 נקודות) ורמון קלמנטה (26) אך בסיום, כאמור, עשתה השלשה של פרחי את ההבדל בין הקבוצות. ג'וש גומז הוביל את באר יעקב עם 28 נקודות, ג'רמיין הול הוסיף 19.

הפועל עפולה - עירוני נהריה 62:88

הקבוצה החלשה בליגה לא היוותה יריב גם לשכנתה מהצפון והפסידה בפעם התשיעית ברציפות, בדרכה הבטוחה לליגה השלישית. עפולה רושמת ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully