וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 68:78 בסיינה

רבע אחרון של 6:26 סידר לבלאנקוס קאמבק ענק. ריטאס הדהימה את קאחה לבוראל בביתה, אולימפיאקוס ניצחה בקובנה

המחזור השני של שלב הטופ ביורוליג ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך עם ארבעה משחקים ובראשם קרב ענק. קשה לתאר במילים את הטירוף שהתרחש בין ריאל מדריד וסיינה, כאשר הבלאנקוס חזרו מבור של 18 הפרש הודות לרבע אחרון של 6:26, ניצחו 68:78, ונותרו מושלמים בטופ 16. במשחק הנוסף באותו בבית נותרה גם אפס פילזן מושלמת כאשר ניצחה 76:79 את פרטיזן בבלגרד, בעוד בבית ה' (המצטלב עם בית ו' של מכבי תל אביב) הדהימה ריטאס וילנה את קאחה לבוראל 86:89 בספרד. בבית ח' ניצחה אולימפיאקוס 64:71 את ז'לגיריס בקובנה, ורשמה ניצחון בכורה בטופ 16. שיהיה במזל.

בית ה'

קאחה לבוראל - ריטאס וילנה 89:86

האלופה הספרדית פתחה את הטופ 16 ברגל ימין, כאשר ניצחה במלאגה 71:76 והפכה לקבוצת היורוליג המוצלחת ביותר - לפחות מבחינה סטטיסטית. הבאסקים שבו לאולמם הביתי הערב עם ארבע נצחונות רצופים במפעל, אך מי היה מאמין שהוא ייקטע דווקא מול הליטאים החביבים, שהובסו בשבוע שעבר ב-21 הפרש לפנאתינייקוס? ועוד בדרמה כזו?

ריטאס פתחה מצוין והוליכה 17:26 בתום הרבע הראשון, אלא שהאלופה הספרדית לא ויתרה, חזרה לעניינים ברבע השני וברבע השלישי אפילו כבר הוליכה 47:56. גמור? לא. בשלב הזה קאחה קפאה, והאורחים ניצלו זאת על מנת לבצע מהפך גדול ולהוליך 83:86. מירזה טלטוביץ' הפנטסטי קלע שלשה גדולה שהשוותה ל-86:86, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לחאליד אל אמין, אקס מכבי רמת גן למי ששכח, שהפציץ שלשה ענקית משלו ממש עם הבאזר כדי להעניק לליטאים ניצחון ענק, שפותח לחלוטין את הבית. אל אמין הנהדר סיים משחק גדול של 22 נקודות (7 מ-8 מהשדה), קנאן ביירמוביץ' הוסיף 19. מנגד, קאחה בוודאי לא תתנחם ב-20 נקודות של מירזה טלטוביץ' וב-17 של מרסליניו הוארטס.

בית ז'

סיינה - ריאל מדריד 78:68

על הנייר, הקרב הגדול באיטליה היה המשחק המרכזי של המחזור. בפועל, ספק אם אפילו חובבי הענף הנלהבים ביותר האמינו כי יקבלו 40 דקות כל כך משוגעות. שתי דקות לפני הירידה לחדרי ההלבשה הוליכה סיינה 17:35, ונראתה בדרכה הבטוחה למחוק את ההפסד המאכזב לאפס פילזן בשבוע שעבר. אלא שאז שחקניו של סימונה פיאנג'יאני פשוט התפרקו, איבדו את ההפרש דקה אחר כך, ולפתע הם בתחתית בית ז', כאשר שלב ההצלבה נראה רחוק מתמיד.

הפתיחה, כאמור, היתה כולה של סיינה, כאשר היתרון האיטלקי צמח וצמח עד שהגיע ל-18 נקודות ברבע השני. אלא שאטורה מסינה בוודאי שטף את שחקניו בחדר ההלבשה, ועם העליה לרבע המכריע צימקו הבלאנקוס ל-62:54. ואז הגיע הבליץ. בשמונה הדקות הראשונות של הרבע האחרון טסה ריאל ל-3:20 מדהים, כאשר הרבע כולו נסגר על 6:26 לזכות הבלאנקוס. דבר כזה לא ראינו כבר הרבה זמן. ניקולה מירוטיץ' הוביל את ריאל עם 16 נקודות ב-4 מ-4 ל-3, קליי טאקר וקרלוס סוארז הוסיפו 15 כ"א. את סיינה המסכנה הובילו דייויד מוס (16) וניקוס זיזיס (14).

פרטיזן בלגרד - אפס פילזן 79:76

דרמה גדולה נרשמה הערב בבלגרד ארינה, אל מול 18 אלף צופים משולהבים. אחרי מחצית ראשונה צמודה פתחה אפס מבערים ועלתה ל-48:56 ברבע השלישי, כאשר שמונה דקות לסיום היא הוליכה 57:65. כרטיס ג'רלס וג'יימס גיסט החזירו את המארחת למשחק עם שלשות משוגעות, כאשר אחת נוספת של דושאן קצ'מן הוותיק צימקה ל-75:74 בלבד. קרם טונצ'רי קלע פעמיים מהקו, ונסיונות השלשה האחרונים של קצ'מן וג'רלס הלכו החוצה, ואיתם הניצחון הסרבי. פילזן עולה למאזן של 0:2 ומסבכת עוד יותר את סיינה, פרטיזן עדיין ללא ניצחון. איגור ראקוצ'ביץ' הצטיין עם 23 נקודות, רובן במחצית הראשונה, כאשר קרם גונלום הוסיף 14 וקרם טונצ'רי 13. מנגד, 19 של גיסט ו-15 של ג'רלס לא הספיקו לפרטיזן החביבה.

בית ח'

ז'לגיריס - אולימפיאקוס 71:64

אחרי המפלה הביתית מול פנרבחצ'ה/אולקר בשבוע שעבר, ידע דושקו איבקוביץ' כי הפסד נוסף בפתיחת הטופ 16 עלול להכניס את קבוצתו ללחץ בלתי רגיל. ואכן, אולימפיאקוס עשתה את המוטל עליה ופתחה היטב כאשר ריצת 0:11 ברבע הראשון העלתה אותה ליתרון 16:23 בתום עשר דקות הפתיחה. המומנטום של היוונים נמשך והגיע לשיא ברבע השני, בו עצרו האדומים את הליטאים על שש נקודות בלבד וטסו ל-22:40 גדול במחצית. מרטינאס פוצ'יוס ניסה להחזיר את ז'לגיריס למשחק אל מול ההתקפה האדומה שלפתע נתקעה, והליטאים נגסו ביתרון דקה אחר דקה. חצי דקה לסיום צימק פוצ'יוס המוכשר ל-67:64 בלבד, אך מילוש תאודוסיץ' דאג לסגור עניין מהקו ולמנוע מבוכה נוספת.

ואסיליס ספאנוליס הבלתי נלאה הוביל את סגנית האלופה היוונית עם 17 נקודות, כאשר חברו לקו האחורי תאודוסיץ' סיים עם 13, ויואניס בורוסיס תרם 11. יותם הלפרין קיבל עשר דקות והשיב בשלוש נקודות לאדומים, שאמנם איבדו רק חמישה כדורים, אך אך קלעו ב-6 מ-23 בלבד מחוץ לקשת. מנגד, הוליך מרטינאס פוצ'יוס את המפסידים עם 19 נקודות, וכעת נדמה כאילו הקבוצה החלשה ביותר בבית ח' לא צפויה להיכלל בתמונת המאבק על הכרטיסים להצלבה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully