וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: מארי ניצח את דולגופולוב ועלה לחצי הגמר

הסקוטי לא התרשם מהניצחונות של יריבו וניצח בארבע מערכות. קלייסטרס ניצחה את רדוואנסקה, זבונרבה עלתה. אנדי רם הודח

רשימת העולים לחצי הגמר באוסטרליה מתחילה להיסגר. אחרי שרוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' אצל הגברים וקרוליין ווזניאקי ונה לי אצל הנשים הבטיחו את מקומם בין ארבע האחרונים, עשו זאת הלילה גם ורה זבונרבה, קים קלייסטרס, דויד פרר ואנדי מארי במשחקי רבעי הגמר.

פרר הימם את בן ארצו רפאל נדאל (ראה ידיעה נפרדת) וגרם לסנסציה הגדולה של הטורניר. אלכסנדר דולגופולוב, שחווה שבוע חלומי מבחינתו והעפיל לשלב שמונת האחרונים, נעצר אצל אנדי מארי, שהבהיר לו שהחלומות שלו על חצי הגמר היו מוקדמות מדי וגבר עליו בארבע מערכות.

אצל הנשים ורה זבונרבה מתקרבת בצעדי ענק לקראת הגמר, אחרי שעברה את פטרה קביטובה, הצ'כית האלמונית, ששלחה הביתה כבר שתי מדורגות. קים קלייסטרס, שמקווה לסיים את השבוע הזה עם הנפה ראשונה במלבורן, תהיה היריבה בחצי הגמר אחרי שהתגברה על אגניישקה רדוואנסקה.

בזווית הישראלית לא הצליח אנדי רם להמשיך צעד נוסף בטורניר הזוגות המעורבים וביחד עם מגאן שונסי האמריקאית הם נוצחו 6:1, 7:6 על ידי מריה קירילנקו וננאד זימוניץ' והודחו ברבע הגמר.

גברים: נדאל שואב עידוד מהסטטיסטיקה

אנדי מארי, שמקווה לשחזר את ההישג שלו מהשנה שעברה, אז הוא הגיע ממש עד הגמר, אבל פספס את ההזדמנות כשנכנע לפדרר במשחק האחרון בטורניר, עשה עוד צעד בדרך לשחזור ההישג והתגבר על אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני, שהרשים השבוע. האוקראיני בן ה-22, שמדורג 46 בעולם ועבר את ג'ו וילפריד צונגה ורובין סודרלינג, פרץ מאוחר וזו בסך הכל השנה השנייה שהוא משחק בטורניר גרנד סלאם, אבל הבוקר הוא לא עמד בלחץ מול הסקוטי והפסיד לו.

במערכה הראשונה מארי התקשה ונשבר פעמיים, אבל החזיר עם שלוש שבירות משלו וניצח 5:7. ארבע אפשרויות היו לסקוטי במערכה השנייה לשבור את דולגופולוב, אבל הוא ניצל אפשרות אחת וניצח 3:6 במערכה השנייה. המערכה הבאה, בה כל אחד מהשניים שבר את יריבו, הגיעה לשובר שויון והאוקראיני ניצח 3:7 וצימק ל-2:1, אבל הוא נשבר פעמיים במערכה הרביעית ונכנע 6:3.

נשים: קלייסטרס תנסה לעצור את רדוואנסקה

שני משחקי רבעי הגמר לא סיפקו הפתעות. המדורגת שלישית קים קלייסטרס המתקמבקת אמנם עבדה קשה, אבל הצליחה לגבור על אגניישקה רדוואנסקה 3:6, 6:7. הפולניה המבטיחה, שמשחקת לראשונה מאז חודש אוקטובר אחרי שעברה ניתוח ברגלה, נראתה טוב עד עכשיו בשבוע האחרון, אבל לא הצליחה להעפיל לראשונה בקריירה לטורניר גרנד סלאם.

קלייסטרס, פינאליסטית אוסטרליה ב-2004, התקשתה מאוד מול הפולנייה במשחק שנערך במזג אוויר קריר מהרגיל בעונה. המערכה הראשונה עוד הלכה חלק לטובת הבלגית, שניצחה 3:6, אבל רדוואנסקה נתנה פייט אדיר במערכה השנייה וכפתה שובר שוויון. קלייסטרס אספה עצמה ובעזרת הבקהנד העוצמתי שלי ניצחה 4:7.

ורה זבונרבה תהיה היריבה בחצי הגמר אחרי 2:6, 4:6 על פטרה קביטובה. הרוסיה, שנושפת בעורפה של קרוליין ווזניאקי, הגיעה לשני הגמרים בווימבלדון ובאליפות ארצות הברית בשנה שעברה, והיא תשמח לצרף לעצמה הישג נוסף גם במלבורן, שם היא הגיעה רק לפני שנתיים לחצי הגמר.

זבונרבה קטעה את הריצה של הצ'כית בת ה-20 (28 בעולם), שהדיחה בדרכה לרבע הגמר שתי מדורגות. זבונרבה שלטה ללא עוררין במערכה הראשונה תוך שהיא מפציצה מהקו האחורי וסגרה עניין תוך 29 דקות. הרוסייה עלתה ל-0:3 במערכה השנייה ואז המשחק נעצר למספר דקות לאחר שאוהד מבוגר התמוטט ביציע. קביטובה חזרה טוב יותר מההפרעה, שברה חזרה ל-3:3. זבונרבה עלתה ל-4:5 והשיגה שבירה במשחקון האחרון כדי להבטיח את העפלתה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully