וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ' יאמן את נבחרת המערב באולסטאר

המאמן הנפלא של הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה יזכה להופעה שנייה במשחק הכוכבים היוקרתי. ההורנטס נשארים בניו אורלינס

כצפוי, פתיחת העונה הנפלאה של סן אנטוניו ספרס העניקה למאמנה גרג פופוביץ' את הזכות להדריך את נבחרת המערב במשחק האולסטאר שייערך ב-20 בפברואר בלוס אנג'לס. הספרס, שמחזיקים במאזן של 7:38, לא יכולים לאבד את המקום הראשון במערב עד ה-6 בפברואר, וכך הבטיח המאמן הוותיק את מקומו במשחק הכוכבים היוקרתי. במזרח, לעומת זאת, הקרב עדיין פתוח בין דוק ריברס מבוסטון ואריק ספולסטרה ממיאמי.

פופוביץ', לו זו עונה 15 כמאמן ראשי, הוא אחד מחמישה מאמני NBA שזכו לפחות בארבעה תארים, אחרי שהוביל את הספרס לאליפויות ב-1999, 2003, 2005 ו-2007. הפעם הקודמת בה עמד פופ על הקווים במשחק אולסטאר הייתה ב-2005, אז נבחרת המערב גברה 115:125 על המזרח. בסיום אותה עונה, כאמור, הוא גם זכה באליפות עם סן אנטוניו.

* 17,233 האוהדים שהגיעו לראות את ניו אורלינס הלילה (בין שני לשלישי) הבטיחו למעשה כי ההורנטס ימשיכו לשחק בביג איזי גם בשנה הבאה. ההסכם שיש למועדון עם הבעלים של אולם ניו אורלינס ארינה יסתיים בשנת 2014, אולם אם ממוצע האוהדים העונתי יירד מ-14,735 למשך שתי עונות רצופות, ישנו סעיף המאפשר להורנטס לקחת את הקבוצה לעיר אחרת. הניצחון הדרמטי על הת'אנדר מאוקלהומה סיטי הלילה היה המשחק השני ברציפות בו ההורנטס מכרו את כל הכרטיסים, וגם בשנה הבאה, לכל הפחות, נמשיך לראות אותם בלואיזיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully