וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "אין לי מה להפסיד מול פדרר"

הסרבי מתכונן למפגש המסקרן מול פדרר בחצי גמר במלבורן: "אם אהיה במיטבי, יש לי סיכוי". פדרר: "לאחרונה אני אגרסיבי"

מלבורן קיבלה היום (שלישי) בברכה את ניצחונם של רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' על יריביהם ברבע גמר אליפות אוסטרליה, וכל חובבי הטניס מצפים למפגש המסקרן בין השוויצרי לסרבי.

"אין לי מה להפסיד מול פדרר", הצהיר דג'וקוביץ', במה שנשמע כמו מלחמה פסיכולוגית מול האלוף, "פדרר מחזיק בתואר, וכולנו יודעים עד כמה הוא טוב. הוא הטניסאי הכי טוב בכל הזמנים".

למרות זאת, כמובן שנולה רחוק מלהרים ידיים. "אני חייב להגיע למשחק עם הרבה ביטחון ולהישאר חיובי לכל אורכו", הוסיף הסרבי, שניצח את פדרר בשנה שעברה בחצי גמר אליפות ארה"ב אחרי שכבר הציל שתי נקודות משחק, "אם אהיה במיטבי, יש לי סיכוי".

דג'וקוביץ', המדורג 3 בעולם ואלוף אוסטרליה ב-2008, לא התקשה היום מול תומאס ברדיך הצ'כי, ויודע שהוא נמצא בכושר מצוין. "היו לי בקושי שבועיים להתאושש מהזכייה עם סרביה בגביע דייויס", אמר דג'וקוביץ', "אבל שיחקתי אולי את הטניס הטוב בחיי בחודשים האחרונים".

גם ברדיך החמיא לדג'וקוביץ', ולא נשמע מדוכא מדי מההפסד. "זו התחלה לא רעה לעונה להגיע לרבע הגמר באוסטרליה", אמר הצ'כי, "שיחקתי מול המדורג שלישי בעולם. לא בכל יום אפשר לנצח אותו, בטח שלא היום".

בינתיים פדרר רומז שהוא שינה מעט מהסגנון שלו לאחרונה. "אני מעדיף לשחק אגרסיבי", אמר השוויצרי, שהדיח את ואווינקה תוך שעה ו-47 דקות, "אני חושב שבמשחקים מכריעים בעבר, העובדה שהייתי פאסיבי התנקמה בי מעט, וזה במקום ללחוץ עוד על היריב.

"יכול להיות שההצלחה הופכת אותך לקצת נינוח מדי", המשיך פדרר, "בגלל שאם זה עובד, אז למה לשנות? תמיד ניסיתי לשנות שיטות חדשות, אבל היו כמה פעמים בהן לא עבדתי מספיק מול שחקנים".

פדרר בן ה-29 סבור שחלק מההשפעה על השיפור במשחק שלו היא בזכות מאמנו פול אנאקונה, שעזר לו לגלות מחדש את הקסם שאבד מאז הצטרף אליו בחודש יולי האחרון. "נראה שעכשיו יש לי את תוכנית המשחק הנכונה", אמר פדרר, "אין ספק שעם כמות הניצחונות שרשמתי בארבעה-חמישה חודשים האחרונים, היה לי הרבה יותר קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully