וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לדין בעקבות קריאות אוהדיה נגד אייזנברג

הסיבה: קריאות הנאצה מצד הקהל האדום כלפי היו"ר לשעבר. שחקן חבל אילות שאיים לדקור שופטים הורחק משישה משחקים

עורך הדין שוקי קרמר, היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, החליט היום (שלישי) להעמיד לדין משמעתי את הפועל תל אביב, מוליכת הליגה הלאומית, בעקבות קריאות נאצה שהשמיעו אוהדיה במהלך המשחק בו ניצחה קבוצתם 67:107 את עירוני נהריה. הדיון המשמעתי יתקיים ביום חמישי הבא, ה-3 בפברואר.

בנימוקי החלטתו, כותב היועץ המשפטי: "ב-18 בינואר כתבנו את חוות דעתנו. בעקבות חוות דעתנו הוגש לנו סרט מצולם מהמשחק שבנדון. כמו כן הומצא לנו תמליל של הסרט. מעיון בסרט ובתמליל עולה כי לא מעט אוהדי הפועל תל-אביב עשו שימוש בביטויים שלהלן: "מתי תמות יא גרמני, מתי? יא ניאו נאצי שאלוהים יגמור אותך, יא בן זונה, סרטן בראש!". ובהמשך: "שאול סרטן! סרטן!" וגם: "אייזנברג הוא ניאו נאצי בן זונה... שאול מת".

בדו"ח המשקיף נכתב: "יש לציין שאוהדי הפועל תל אביב קיללו את שאול אייזנברג, אך לא פגעו או איימו עליו. כמו כן לא נשקפה לשאול אייזנברג כל סכנה. נשארתי בסביבתו של אייזנברג עד שיצא מאולם הכדורסל ונכנס למכוניתו".

* שחקן חבל אילות (ליגה ארצית) אביאל יצחק הורשע בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל אחרי שאיים לדקור שופטים. יצחק הורשע בשורה של אישומים, בהן התנהגות בלתי ספורטיבית, העלבת שופטי משחק ואי ציות להוראות שופטי המשחק. הוא הורחק משישה משחקים בפועל ושלושה משחקים על תנאי למשך שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully