וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ניבאלדו לא ישחק גם נגד הפועל פתח תקוה

25.1.2011 / 20:15

הבלם צפוי להחמיץ את משחק הגביע ובספק גם לדרבי. גם ישראלביץ', סידיבה ורנגלוב בספק, סבן ומלול במאבק על ההרכב

במכבי תל אביב ממשיכים במאמצים להכשיר את הבלם הברזילאי ניבאלדו, שנפצע בברכו וסובל ממתיחה חזקה ברצועה. בצילום שנערך השבוע התברר כי הוא אינו סובל מקרע מלא, אולם במתיחות חזקות מסוג זה יש קרעים קטנים בסיבי השריר וזה מה שגורם לכאבים ומגביל את הבלם בתנועה. בצוות הרפואי מטפלים מדי יום בבלם והוא לא ייכלל בסגל גם בשבת הקרובה במשחק החוץ נגד הפועל פתח תקוה במסגרת הליגה, וכנראה יחמיץ גם את המפגש נגדה במסגרת הגביע ביום שלישי הבא. נכון לעכשיו לא יודעים להעריך במועדון אם ניבאלדו יהיה כשיר לדרבי שייערך בעוד כשבועיים (יום שני, ה-7 בפברואר) ועושים כל מאמץ כדי להכשירו.

רשימת הפצועים במכבי כוללת גם את הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שספג כניסה חזקה באזור שריר התאומים וסובל מחבלה במקום הפגיעה, כשהוא בספק גדול לשבת ובכל מקרה לא התאמן הערב. גם הקשר ג'יבריל סידיבה אינו כשיר במאת האחוזים וסובל מפציעה חוזרת באזור המפשעה. אל מסדר הפצועים הצטרף גם החלוץ הבולגרי דמיטאר רנגלוב, שסובל ממתיחה בשריר הירך.

מחר בבוקר יערוך המאמן מוטי איוניר אימון למספר שחקנים שיזומנו בנפרד לאימון אישי ודגשים מיוחדים עם הצוות המקצועי. מי שיחזור לסגל בשבת הקרובה ויפתח בהרכב הוא הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים. פאביצ'ביץ' יפתח יחד עם אבי סטרול במרכז ההגנה, כאשר קלמי סבן ודור מלול מתחרים על חולצת ההרכב בעמדת המגן הימני. אגב, מדוניאנין זומן לסגל בוסניה לקראת משחק הידידות נגד מקסיקו ורנגלוב זומן לסגל בולגריה לקראת המשחק נגד אסטוניה שייערך באנטליה ב-9 בפברואר.

אחד מאוהדי הקבוצה, שנתפס במוצאי שבת לאחר ששבר כיסא ביציע 8 בבלומפילד, העדיף להגיע להסדר כספי עם הקבוצה, ויישא בעלויות תיקון הכיסא בסך 400 שקל, ובלבד שהקבוצה לא תפתח כנגדו בהליך של תלונה במשטרה. במועדון הוחלט לאחרונה להגביר את המאבק נגד אוהדים שיפרו את הסדר במשחקי הבית של הקבוצה, וחלק מהתהליך הוחלט כי אוהדים שייתפסו כמפירי סדר ויואשמו בהנהגות בלתי הולמת ביציעים - כניסתם לאצטדיון תיאסר עד לסוף העונה.

מחר (רביעי) יטלו אנשי הקבוצה חלק בטקס האזכרה שייערך לזכרו של שחקן העבר אבי כהן ז"ל, שהלך לעולמו לפני חודש אחרי שנפגע באורח אנוש בתאונת דרכים. הטקס ייערך בשעה 19:30 בבית הצנחן שברמת גן. ביום חמישי תתקיים האזכרה במלאת 30 למותו של כהן וייערך טקס גילוי המצבה בבית העלמין מורשה.

עדכון ראשון: 13:04
עדכון אחרון: 20:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully