וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: "מי שלא מרוצה מההחלטות יכול לערער"

היועמ"ש שוקי קרמר הגיב לביקורת הקשה מצד ירושלים, שספגה עונש כבד מבית הדין: "לא מתייחס לדברים כאלו קטנוניים"

העונש שהטיל בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל על הפועל ירושלים - קנס של 25 אלף שקלים ו-20 אלף נוספים כמו גם משחק ללא קהל על תנאי למשך שנה - לאחר התפרעות אוהדי הקבוצה בהפסד למכבי תל אביב במלחה, גרר ביקורת קשה מצד האדומים.

היום (שלישי) הגיב היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל שוקי קרמר לטענות, ואמר ל"וואלה! ספורט": "הדברים מדברים בעד עצמם. החלטות בית דין הן הקובעות ולא מה שאומרים בתקשורת".

יועץ המשפטי של ירושלים, יוסי ארנון, אמר אמש: "הופתענו מאוד מההתנהגות של בית הדין והעונשים חסרי הפרופורציה. אין ספק שזריקת רימון העשן על ידי אוהד מכבי תל אביב מסוכנת בעשרות מונים מהטענה המגוכחת שפניני הוכה על ידי מקל של תוף. אין אחידות בענישה. בית הדין מנע מהפועל ירושלים להציג קלטת שמוכיחה את הפרובוקציות של הפרובוקטורים ממכבי תל אביב. ההרגשה היא של משחק מכור ואין ספק שאנו נערער על ההחלטה הלא נכונה, הנוגדת כל ראיה שהוצגה. אנו תקווה שבית הדין אינו שבוי בקסמיו של שמעון מזרחי".

על דבריו של יוסי ארנון אמר קרמר: "אני לא רוצה להתייחס לדברים כאלו קטנוניים. כפי שאמרתי, הדברים מדברים בעד עצמם. יש החלטות של בתי דין, מי שלא מרוצה מההחלטה יכול לערער בבית הדין העליון, מי שלא רוצה מהחלטה של בית הדין העליון יכול ללכת לבית המשפט. אני ממלא את תפקידי כדי שהדברים יובאו לידי ביטוי ויש החלטות לבית הדין. אני לא רוצה להתייחס לדברים ואני לא מתייחס לנושאים אישיים ולא למה שקשור אליי. לא אגרר לוויכוח לא הגיוני".

"מה חשוב לי הוא שכל נושא בית הדין המשמעתי ונושא איגוד הכדורסל יתנהל בצורה מסודרת", הוסיף קרמר, "וכך אכן הוא מתנהל - בצורה מסודרת ובצורה מכובדת. אני לא רוצה להתייחס לאמירה כזאת ואחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully