וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.1

ואן בומל חתם במילאן, ווסטהאם צירפה את גארי אוניל, ריאל רוצה את אדבאיור. כל השמועות וההעברות בשוק השחקנים

העברות

* מוליכת הליגה האיטלקית, מילאן, השלימה היום את מעברו של מארק ואן בומל מבאיירן מינכן תמורת סכום שלא פורסם. "אני עוזב את באיירן בלב שבור, אך בראש מורם", אמר ההולנדי בן ה-33, "נהניתי פה מאוד בארבע השנים וחצי שלי במינכן, ולעולם לא אשכח את הקבוצה".

* ריאל מדריד הודיעה על צירופו של החלוץ עמנואל אדבאיור ממנצ'סטר סיטי. הטוגולזי מגיע כמושאל עד תום העונה ולבלאנקוס תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו תמורת 14 מיליון יורו.

* ווסטהאם השלימה היום רשמית את מעברו של הקשר גארי אוניל לשורות הפטישים. אוניל בן ה-27, שמגיע ממידלסברו, חתם לשנתיים וחצי. הוא צפוי להצטרף לחלוץ דמבה בה, לאחר ששחקנה של הופנהיים הצהיר אתמול שהוא מצטרף לווטסטהאם עד תום העונה (וזאת על אף שהפטישים טרם אישרו את המהלך).

* פולהאם נפרדה מהחלוץ השבדי דייויד אלם, 28, שחוזר לשבדיה לשורות אלפסבורג.

שמועות

* "מארקה" מדווח שריאל מדריד מגבירה את מאמציה לצרף את חלוץ מנצ'סטר סיטי עמנואל אדבאיור, וזאת לאחר שהמבורג הבהירה כי לא תשחרר את רוד ואן ניסטלרוי.

* לפי "אס" הספרדי ריאל מדריד לא תרכוש את סרחיו אגוארו בינואר, כמחליף להיגואין הפצוע, אלא תחכה לקיץ כדי לעביר לשורותיה את חלוץ אתלטיקו מדריד. לפי הפרסום הבלאנקוס ישלמו 35 מיליון יורו תמורת הארגנטינאי.

* "אס" אף טוען כי ריאל עשויה לפנות לטוטנהאם בנוגע לחלוץ רומן פבליוצ'נקו, שרוצה עוד דקות בווייט הארט ליין.

* יוהאן קרויף התייחס לאפשרות שדני אלבס יעזוב את ברצלונה: "בארסה קבוצה גדולה עם אלבס או בלעדיו, אבל קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי שוברות את רף המשכורות. אם הוא ימשיך לבקש שני מיליון יורו לעונה, תגידו לו להתראות, תודה רבה ובהצלחה".

* צ'לסי קרובה לסיכום העברתו של מגן בנפיקה ליסבון דויד לואיז, וככל הנראה תשלם תמורתו 25 מיליון יורו. בתקשורת הבריטית מדווחים על כך שלואיז אמור לנחות היום (שלישי) בלונדון לבדיקות רפואיות בסטמפורד ברידג'.

* ליברפול חושקת בשחקנה של אייאקס לואיס סוארס, אך בהולנד מדווחים כי אייאקס העבירה לליברפול מסר ובו היא מצפה ליותר מ-25 מיליון ליש"ט עבור החלוץ בן ה-24 מאורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully