וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר סקיי פוטר בשל הערות סקסיסטיות

לאחר שנענש בעקבות התבטאויותיו בנוגע לשדרת קווים צץ סרטון נוסף ובו נשא אנדי גריי דברים סקסיטיים, שהביאו לפיטוריו

פרשת ההערות הסקסיסטיות של צמד שדרי סקיי ספורטס, אנדי גריי וריצ'ארד קיז, הגיעה הערב (שלישי) לסוג של שיא כאשר רשת הטלוויזיה הוותיקה החליטה לפטר את גריי מתפקידו. כזכור, לפני המשחק בין וולבס לליברפול בשבת השניים נשמעו בשיחה אישית ביניהם, כשהמיקרופונים נותרו פתוחים ללא ידיעתם. השניים התייחסו לשופטת הקו סיאן מייסי, וטענו ש"היא לא יודעת מה זה נבדל". קיז אף הוסיף לפני המשחק ש"אני יכול להבטיח שיהיה בלגן היום". לפני כן הם טענו ש"הכדורגל ירד מהפסים", ואף התייחסו בזלזול לדברים שאמרה בעבר מנכ"לית ווסטהאם קארן בריידי.

בנוסף, הדליפו ראשי הערוץ את חילופי הדברים בין גריי ושדר הקווים אנדי ברטון. ברטון אמר ש"הצלם שלנו אומר שהקוונית הזאת נראית לא רע, אבל אני לא יודע אם לסמוך עליו", וגריי הגיב "אישה בתור שופט קו? ... מה לעזאזל נשים מבינות בחוקי הנבדל?".

אם כל זה לא הספיק, היום הודלף סרטון נוסף של גריי לרשת (ראו לינק בתחתית העמוד), ששימש בגדר הקש ששבר את גב הגמל של רשת סקיי. "החוזה של אנדי גריי הותר עקב התנהגות בלתי מתקבלת על הדעת. לא היה לנו שום היסוס לקבל את ההחלטה לאחר הראיות החדשות שקיבלנו היום", אמר מנהל השידורים של הערוץ ברני פרנסיס.

עדכון ראשון: 10:58

  • עוד באותו נושא:
  • סקיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully