וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "מנצ'סטר יונייטד צריכה לחשוש מאיתנו"

קפטן צ'לסי חדור ביטחון אחרי הניצחון בבולטון, ומחכה למפגש עם המוליכה: "אם ננצח במשחקים נגדם, נהיה חזק במירוץ"

"צ'לסי חוזרת" שרו אוהדי אלופת אנגליה באיצטדיון ריבוק שבבולטון אחרי ה-0:4 הגדול של הבלוז על הקבוצה המקומית. קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי רחוקה 7 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, ולאחר שרשמה ניצחון שני רצוף, יש בסיס לאופטימיות מצד אוהדיה.

"האם מנצ'סטר יונייטד צריכה לחשוש מפנינו? אני חושב שכן", אמר קפטן צ'לסי ג'ון טרי לאחר הניצחון אמש (שני). "בעבר אף פעם לא הרמנו ידיים. מנצ'סטר יונייטד משחקת טוב ועושה תוצאות טובות, ויש לה גם קצת מזל, אולי זה ישתנה. יש לנו שני משחקים נגדם, ואם ננצח נהיה חזק במירוץ".

"עבר לא מעט זמן מאז שניצחנו בחוץ בצורה משכנעת", הוסיף טרי, "הכל עבד לנו, ודידייה כבש את מה שנראה כמו שער העונה". דרוגבה כבש את השער הראשון של הכחולים בדקה ה-11, כשבעט טיל מ-30 מטר. את חגיגת השערים המשיכו מאלודה, אנלקה וראמירס. תמיר כהן לא שותף בשורות בולטון.

"אנצ'לוטי עבד איתנו כל השבוע על משחק הלחץ, והיינו פרושים טוב במגרש", סיכם טרי, "החגיגה הכי גדולה הייתה בגול הרביעי כי שמחנו בשביל ראמירס. אם נזכה באליפות העונה זה יהיה ההישג הכי גדול שלי בצ'לסי".

המאמן אנצ'לוטי ניסה לצנן את ההתלהבות במרדף אחרי מנצ'סטר יוניטד, ואמר בסיום: "לא יהיה קל לסגור את הפער מיונייטד, אבל עכשיו אנחנו משחקים טוב יותר". אנצ'לוטי מחפש רכש והתייחס לכך שמגן בנפיקה ליסבון דויד לואיז עשוי להצטרף לקבוצה תמורת 20 מיליון יורו. "אנחנו מנסים למצוא פתרון במשא ומתן הזה, הוא שחקן צעיר טוב ועדיין אין עסקה לגביו", אמר אנצ'לוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully