וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו או פארמה?

שתי קבוצות מרכז טבלה באיטליה נפגשות במסגרת רבע הגמר בגביע. איך זה ייגמר?

משחקים 21-22: פאלרמו – פארמה

יחסי הכוחות:

בליגה פאלרמו נמצאת במקום השביעי, פארמה לא מרשימה יותר מדי ורק במקום ה-12, אבל הפעם המפגש בין השתיים מתקיים במסגרת הגביע האיטלקי בשלב רבע הגמר. בשמינית הגמר חצתה פארמה את פיורנטינה בזכות ניצחון 1:2 בהארכה, בעוד פאלרמו הסתפקה ב-0:1 עם שער עשר דקות לסיום נגד קייבו.

מפגשים אחרונים:

מן הסתם השתיים כבר נפגשו העונה בליגה, כאשר בחודש שעבר ניצחה פאלרמו 1:3 בבית. הניצחון האחרון של פארמה היה בספטמבר 2009 אז היא ניצחה 0:1. ניצחון החוץ האחרון של פארמה על פאלרמו היה באפריל 2007 כאשר הקבוצה ניצחה 3:4.

מומנטום:

פאלרמו מגיעה למשחק מעודדת מהניצחון 0:1 בשבת על ברשיה, שסגר רצף של שני משחקים שבהם הקבוצה לא ניצחה. פאלרמו, כבר בטח הבנתם, מגמגמת השנה אחרי שרק במחזורים האחרונים הקבוצה סיימה עם הפסד 3:1 לקליארי וב-0:0 נגד קייבו. גם בפארמה מגיעים למשחק אחרי ניצחון במחזור האחרון – 0:2 על קטאניה, שגם הוא סגר רצף של שני משחקים ללא ניצחון.

כמות שערים:

לשתי הקבוצות אין את ההתקפות או ההגנות הטובות בליגה, אבל פאלרמו כבשה 34 שערים, שזה שלושה שערים בלבד פחות ממה שהבקיעה מילאן, ואפילו שער אחד יותר ממה שכבשה אינטר. ההגנה שלה ספגה 25 שערים (1.19 שערים למחזור). פארמה כבשה העונה 21 שערים בלבד בליגה (שער בממוצע למחזור) וספגה 25 שערים (1.19 שערים בממוצע).

ההימורים שלנו:

פאלרמו – פארמה 1 (1.60)
פאלרמו – פארמה (1+) איקס (3.05)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully