וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפצצה בדרך?

אחרי שפירקו בסוף השבוע את בירמינגהאם, שחקני מנצ'סטר יונייטד ינסו לנצל את השלמת המשחק נגד בלקפול כדי לשדרג את מעמדם בצמרת וכמובן לשפר את הפרש השערים. איך זה ייגמר?

משחקים 11-12: בלקפול – מנצ'סטר יונייטד

יחסי הכוחות:

לא פשוט להיות במצבה של מנצ'סטר יונייטד, שמרגישה את הצמרת כל הזמן נושפת בעורפה, אבל השחקנים של אלכס פרגוסון מגיעים רגועים למשחקים ועושים את העבודה כדי לשמור על המקום הראשון. ואם ביונייטד רגועים, מה תגידו על בלקפול, שפתחה את העונה כהפתעת העונה, ולמרות הקרבה שלה לתחתית (מרחק של שש נקודות) היא עדיין מצליחה להשיג תוצאות לא רעות?

מפגשים אחרונים:

הפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו הייתה רק ב-1971, אז המשחק הסתיים ב-1:1 ובכל מקרה אם אתם מתעקשים לדעת מתי היה הניצחון האחרון של יונייטד נגד היריבה, אז לכו ארבע שנים קודם לכן, אז השדים האדומים הביסו 0:4 את בלקפול. ניצחון החוץ האחרון של יונייטד על בלקפול היה ב-1966, ובכל מקרה אתם בטח מבינים שהרבה מאוד השתנה מאז.

מומנטום:

יונייטד מגיעה בטירוף אחרי החמישייה שהיא הפציצה נגד בירמינגהאם, אבל זוכרת גם את המעידה מחזור קודם לכן נגד טוטנהאם (0:0). בכל מקרה, השחקנים של פרגוסון ניצחו בשישה מתוך שמונת משחקי הליגה האחרונים. בלקפול לעומתה מגיעה אחרי הפסד 2:1 לסנדרלנד ואחרי שהפסידה בכל ארבעת המחזורים האחרונים שבהם ספגה שמונה שערים.

כמות שערים:

יונייטד, יחד עם ארסנל, היא הכובשת המצטיינת בליגה והרשיתה כבר 48 שערים ב-22 משחקים (ממוצע של 2.18 שערים למשחק). גם ההגנה האדומה מתפקדת היטב וספגה רק 19 שערים (במקום הראשון עם צ'לסי). בלקפול כבשה העונה 32 שערים (1.45) וספגה 38 (1.72).

ההימורים שלנו:

בלקפול – מנצ'סטר יונייטד 2 (1.20)
אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (2.10)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully