וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הביסה 0:4 את בולטון

דרוגבה, מאלודה, אנלקה וראמירס סידרו לדאבליסטית ניצחון ליגה שני ברציפות וצימוק הפער מהמוליכות. תמיר כהן לא שותף

המחזור ה-24 בליגה האנגלית נחתם הערב (שני) עם ניצחון ענק של צ'לסי באצטדיון ריבוק, 0:4 על בולטון. לכחולים זהו ניצחון שני ברציפות ופעם ראשונה מאז סוף אוקטובר שהיא מצליחה לחבר שני ניצחונות ברציפות. בנוסף, הדאבליסטית כבשה רביעייה ראשונה בליגה מאז המחזור החמישי, אז הביסה את בלקפול 0:4 בסטמפורד ברידג'. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי שיפרה את מאזנה ל-41 נקודות, ארבע פחות ממנצ'סטר סיטי השלישית וחמש פחות מארסנל השנייה, לה יש משחק חסר. לצ'לסי זה היה הניצחון ה-12 על בולטון ב-15 המפגשים האחרונים ביניהן, כשגם השלושה הנותרים הסתיימו בתיקו. בנוסף, זו הייתה פעם חמישית ברציפות בה מנצחת צ'לסי את בולטון בלי לספוג.

צ'לסי עלתה ליתרון בדקה ה-11, כשפלורן מאלודה מסר לדידייה דרוגבה, שמ-30 מטר בעט טיל שמצא את יוסי יאסקליינן לא מספיק עירני וזה 0:1 לצ'לסי. הכחולים מצאו את השני בדקה ה-41 כשהגבהה של ג'ון אובי מיקל מצאה את מאלודה באגף הרחוק. הקשר הצרפתי הוריד את הכדור, בעט ונבלם אך השתלט שוב ובעט חזק פנימה, 0:2 לבלוז. החגיגה של צ'לסי לא תמה כאן ובדקה ה-56 היא מצאה את השלישי. מייקל אסיין פרץ מאגף שמאל ויישר למרכז, הכדור הורחק על ידי זאט נייט, אך עד אנלקה שבעט פנימה וכבש מול האקסית. בדקה ה-76 מצאה צ'לסי את השלישית כשבעיטה של אנלקה נהדפה בידו של אחד משחקני ההגנה של בולטון, והכדור חזר עד לראמירס שבעט פנימה וקבע 0:4.

* במשחק שנעל את המחזור ה-20 בספרד הביסה אתלטיק בילבאו 0:3 את הרקולס ועלתה למקום השישי. חאבי מרטינז (5), פרננדו יורנטה (59) ואיקר מוניאן (64) סידרו לבאסקים ניצחון נאה במיוחד, השני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully