וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "ניילון משחק מלוכלך, הוא לא מכבד את המשחק"

קפטן אשדוד זעם על כוכב בני השרון לאחר התקרית בין השניים: "זו לא הפעם הראשונה". ניילון: "הוא נתן לי מכה בעין"

דרמה גדולה נרשמה הערב (שני) באשדוד, כאשר בסופו של דבר הצליחה בני השרון לנצח 78:81 את מכבי המקומית, בדרכה למקום השלישי בטבלה. "שמרנו יותר טוב בחצי השני למרות שלא שיחקנו מי יודע מה", הודה בסיום דן שמיר. "ניצחנו את המשחק עם שתי שלשות. בהתקפה חסרו לנו 10 נקודות מכמה עצירות בהגנה ועוד תרומה מרון סטיל, שהיה קצת בחוץ היום".

חבל שאחד הדברים שנזכור מהמשחק יהיה התקרית בין מאיר טפירו ולי ניילון, שהתקוטטו לקראת הסיום כשהאווירה החלה להתחמם. הקפטן האשדודי התייחס לאירוע בתום המשחק ואמר: "הוא לא מכבד את המשחק, זאת לא הפעם הראשונה שניילון עושה את זה ואין סיבה להתנהג ככה. הוא נותן מרפקים לפנים ומשחק משחק מלוכלך".

באשר למשחק עצמו הוסיף טפירו: "היינו צריכים לברוח, ובכל פעם דברים קטנים נתקעו לנו. זה הכדורסל. אני מקווה שנוכל להתקדם ושהפצועים יחזרו. הליגה צמודה, אני מקווה שנאסוף עוד נצחונות בדרך".

ניילון לא נשאר חייב ואמר בתגובה: "לא איכפת לי מה הוא אומר, הוא נתן לי מכה בעין. לגבי המהשחק - הם החמיצו הרבה סלים, היו לנו ריבאונדים טובים ולקראת הסוף זה תרם. יש לנו עליות וירידות וזה המשחק. אפשר לחזור מכמה הפסדים כי זאת עונה ארוכה, נראה מה יקרה. אנחנו צריכים לחשוב על מכבי תל אביב".

עופר ברקוביץ' התייחס אך ורק למשחק כאשר אמר בסיום: "היה לנו חצי ראשון יותר טוב אבל בחצי השני עשינו החלטות לא טובות. בדקות האחרונות הראנו ניצוצות של חזרה אבל לא ידענו להשלים את זה עד הסוף. יש גם ימים שאתה בצד המפסיד. היה חסר לנו חצי מהלך כדי שנדבר שונה על המשחק ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully