וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יונייטד חזרה מפיגור בדרך ל-2:3 על בלקפול

השדים האדומים פיגרו 2:0 בדקה ה-71 אך ביצעו מהפך מדהים תוך 17. צמד לברבאטוב. ארסנל עלתה לחצי גמר גביע הליגה

חובבי הכדורגל האנגלי התפנקו הערב (שלישי) עם שלושה משחקים במספר, ואיזה משחק מדהים קיבלנו במוקד. מנצ'סטר יונייטד הגיעה לבלומפילד רוד של בלקפול הצנועה ומצאה עצמה בפיגור 2:0, עשרים דקות לסיום משחק ההשלמה. אלא שהשדים האדומים של העונה מחזיקים באופי של ברזל, ואותו אופי בדיוק סייע להם להשלים מהפך ענק בדרך ל-2:3 גדול, שהגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות. במשחק ליגה נוסף ניצחה אסטון וילה 1:2 את וויגאן.

גם משחק הגומלין של חצי גמר גביע הליגה נערך היום, וגם ארסנל נזקקה לשעה של כדורגל עד אשר נכנסה לעניינים. בסופו של דבר הביסו התותחנים 0:3 את איפסוויץ', ובכך מחקו את המבוכה מהמשחק הראשון, אז הפסידו 1:0.

בלקפול - מנצ'סטר יונייטד 3:2

איזה יופי של משחק קיבלנו בבלומפילד רוד, במה שהיה מפגש הליגה הראשון בין שתי הקבוצות הללו מאז 1971. בלקפול פתחה נפלא והיתה מאוד קרובה לרשום את הפתעת העונה, אך השדים האדומים חזרו עם קאמבק מדהים שכל כך אופייני להם העונה ורשמו שלוש נקודות פנטסטיות, שעזרו להם להגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות מארסנל ושש ממנצ'סטר סיטי (לה משחק עודף).

הפתיחה, כאמור, היתה כולה בלקפול. זה התחיל בדקה ה-15, כאשר כדור קרן של צ'רלי אדם המצוין מצא את ראשו של קרייג קצ'ארט שנגח מקרוב וקבע 0:1 למארחת. שחקן ההגנה בן ה-21 שגדל במנצ'סטר יונייטד ועבר לבלקפול תמורת 350 אלף ליש"ט מדהים את האקסית. הסיסיידרס לא הסתפקו ביתרון הנזיל, ובדקה ה-43 קמו כל יושבי בלומפילד רוד, ובוודאי הניעו את ראשם בתדהמה. כדור קרן נוסף של אדם ננגח לאחור על ידי נאני, והגיע לדי ג'יי קמפבל, שהכניע את אדווין ואן דר סאר וקבע 0:2 מטורף.

גמור? לא, ממש לא. לא בכדי הגיעה מנצ'סטר יונייטד למחזור ה-22 כשבמאזנה אפס הפסדים. הקבוצה של אלכס פרגוסון לא נלחצה, המנג'ר ביצע חילופים מצוינים (ריאן גיגס במקום דארן גיבסון, 45, חאבייר הרננדז במקום ווין רוני, 66), והמוליכה חזרה בבליץ. זה התחיל בדקה ה-71, כאשר דארן פלטשר מצא את דימיטאר בראבטוב בכדור רוחב, והחלוץ הבולגרי הלוהט הבקיע מקרוב את השער ה-18 שלו העונה. יונייטד הלכה קדימה ובאה על שכרה בדקה ה-74, כששיתוף פעולה נפלא בין צמד המחליפים גיגס והרננדז הסתיים בכדור עומק של הוולשי, ובעיטה שטוחה של המקיסקני שקבעה 2:2.

בלקפול המסכנה הלכה אחורה במטרה לצאת מההלם הזה עם נקודה, אלא שיונייטד של העונה היא פשוט קבוצה מיוחדת. בדקה ה-88 השלימה המוליכה את המהפך, כאשר כדור עומק מצוין של דארן פלטשר מצא את ברבאטוב, וכשברבאטוב מגיע מול שוער העונה זה נגמר במקום אחד בלבד: ברשת. החלוץ הבולגרי חוגג שער חמישי תוך ארבעה ימים, יונייטד חוגגת את אחד הנצחונות המתוקים ביותר של העונה.

* במשחק השלמה נוסף בליגה ניצחה אסטון וילה 1:2 את וויגאן בקרב תחתית לוהט. אחרי שהצליחה להדהים את מנצ'סטר סיטי ולנצח אותה 0:1 במחזור האחרון, וילה המשיכה ביכולת הנפלאה שלה והשיגה ניצחון משכנע, כשלראשונה העונה סופרת ניצחון שני ברציפות. בדקה ה-49 גבריאל אגבונלהור הבקיע את שערו הראשון העונה בליגה אחרי הדיפה של אל חאסבי לכדור שנגח קרלוס קואלר. חצי שעה לסיום אשלי יאנג הכפיל בפנדל. ג'יימס מקארת'י הצליח לצמק, אך לא יותר מזה. הוילאנס בורחים מרחק שש נקודות מהקו האדום.

ארסנל - איפסוויץ' 0:3 (התותחנים עלו לגמר גביע הליגה)

אחרי שהפתיעה את התותחנים במשחק הראשון, איפסוויץ' קיוותה להשלים את 90 הדקות הבאות בגומלין חצי גמר גביע הליגה מבלי לטעות הרבה ואולי אף לעקוץ את ארסנל באיצטדיון האמירויות. במשך 61 דקות הכל עבד לפי התוכניות של פול ג'וואל, שכבר עקץ את ארסנל באותו מפעל עם וויגאן לפני חמש שנים, אבל הפעם הצניעות של איפסוויץ' לא הספיקה.

ארסן ונגר לא לקח סיכונים ופתח עם שלל הכוכבים שלו, כולל עם אנדריי ארשבין ורובין ואן פרסי בהתקפה. ארסנל הרבתה להחמיץ והריחה את השער, עד שבדקה ה-61 ניקלאס בנדטנר קיבל מסירה מג'ק ווילשייר, חתך פנימה ובעט מצוין את הראשון. שלוש דקות בלבד עברו עד השער השני שלורן קוסיילני נגח מצוין כדור קרן שהוגבה לעברו וניצל את העובדה שלא נשמר על ידי ההגנה של איפסוויץ.

אבל כאן ממש לא הסתיימה החגיגה של התותחנים, כשבדקה ה-77 פברגאס קיבל מסירה מצוינת בהתקפה מתפרצת של ארסנל מארשבין ובעט פנימה את השלישי. ארסנל מצליחה לעבור את חצי הגמר לראשונה מזה שלוש שנים. ב-27 בפברואר היא תפגוש את ווסטהאם או בירמינגהאם שייפגשו ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully