וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוצ'אלנג': דרבי ישראלי חם

24.1.2011 / 15:50

כשבאמתחתם צרות בתחתית הליגה, והפסד ממחזור הפתיחה, תארח ברק נתניה את מכבי חיפה במסגרת הטופ 16 (20:30)

המחזור השני של שלב הטופ 16 ביורוצ'אלנג' יפגיש מחר (שלישי, 20:30, אין שידור) את ברק נתניה ומכבי חיפה באולם ישורון בנתניה לדרבי מסקרן. שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסד במחזור הפתיחה של הטופ 16, ולאחר שבשני המפגשים הראשונים ביניהן בליגת העל העונה, ניצחה חיפה. המשחק מחר יהיה התשיעי בין הקבוצות בקצת יותר משנה אחת, כשהמאזן לאורך השנה עומד על 3:5 לטובת חיפה. במשחק נוסף בבית הישראלי ביורוצ'אלנג' תארח אקדמיק סופיה את ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף (18:00).

ברק נתניה מגיעה למשחק בתקופה בה היא מציגה יכולת טובה. למרות היכולת הטובה הקבוצה עדיין מסובכת בתחתית ליגת העל, וכמו שכבר הבהירו בכירים בקבוצה, היורוצ'אלנג' אינו עומד בראש מעייניהם. ובכל זאת, נתניה כמעט והדהימה בשבוע שעבר את צביקה שרף וסנט פטרסבורג בחוץ, והאמונה היא שבמידה ותוכל לנצח את משחק הבית מול חיפה, תגיע הקבוצה למאבק ישיר עם סופיה על הכרטיס השני לרבע גמר המפעל, הישג מכובד ביותר. נתניה תגיע עם סגל מלא, מלבד אורי יצחקי שעדיין רחוק מחזרה לפעילות בשל הפציעה בגבו.

מנגד במכבי חיפה, מאוד שמחים לראות את נתניה. מתוך שלושת ניצחונות הליגה של הקבוצה, שניים היו על הקבוצה של אריק אלפסי. בחיפה מאמינים שהמשחק מול הפועל ירושלים, בו הוליכו ב-14 הפרש בשלהי הרבע השני אך עדיין הפסידו, יכול להוביל את הקבוצה לדרך חדשה. עמי נאווי, ששמועות על סיום תפקידו עדיין קיימות, יודע כי כבר ביום חמישי יצטרך להעמיד את הקבוצה למשחק נוסף, חשוב לא פחות, מול הפועל חולון, ויצטרך לדעת לתזמן את הדקות בין השחקנים. לארי אובאנון ימשיך להעדר בשל הדלקת בתוספתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully