וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוצ'ה מחכה לדרכון האירופי כדי להצטרף לווסטהאם

חלוץ בוקה ג'וניורס כבר סיכם במועדון, אך מחכה למסמך כדי שיוכל לחבור רשמית לפטישים. דמבה בה סיכם את תנאיו

מנג'ר ווסטהאם אברהם גרנט דרש ממנהלי המועדון חיזוק והוא קרוב לקבל אותו לקראת תום חלון ההעברות בינואר. מי שעשוי להצטרף לקבוצה הוא חלוצה של בוקה ג'וניורס פאבלו מאוצ'ה, שהעסקה איתו כבר סוכמה ותלויה רק בקבלתו של השחקן דרכון אירופי.

מאוצ'ה בן ה-23 משך את תשומת ליבן של בלקבורן ובירמינגהאם, אלא שנראה כי מי שתחתימו לבסוף היא הקבוצה הלונדונית. למרות שסביו של מאוצ'ה בעלי קשרים אירופיים, הרי שהוא עדיין חסר את הדרכון המיוחל. "הוא אמור להגיע לאפטון פארק בקרוב", אמר גורם במועדון, "אולם הוא עדיין לא בא. אנחנו מחכים שהוא ישיג את הדרכון האירופי. אנחנו מקווים שזה יהיה בזמן".

מי שמצטרף לקבוצה הוא חלוץ הופנהיים דמבה בה. השחקן בן ה-25, שהיה מועמד גם לסטוק סיטי, לא צלח במדיה את הבדיקות הרפואיות, ועם זאת, הפטישים לא אמרו עדיין נואש לגביו וסיכמו עם המועדון הגרמני, אליו שייך השחקן, את השאלתו עד תום העונה הנוכחית. בה יהיה הרכש השני של גרנט בינואר אחרי המגן ווין ברידג' שהושאל ממנצ'סטר סיטי.

"עסקת דמבה בה נחתמה בצורה וירטואלית", אמר מקור במועדון. "כל התנאים עימו ועם הופנהיים סומכו כבר". הפטישים ישלמו סכום של כחצי מיליון ליש"ט על ההשלאה, ועוד כ-1.5 מיליון ליש"ט שכר לשחקן הסנגלי.

על פי דיווח ברשת "סקיי", ווסטהאם קרובה לצרף גם את קשר מידלסברו גארי אוניל. השחקן בן ה-27, אותו בורו מעוניינת לשחרר על מנת להקל על התקציב, סיכם את תנאיו לשנתיים וחצי בווטסהאם, שהקדימה את וולבס, סטוק ובלקבורן במרוץ על שירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully