וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני לא משוחח עם ולדאנו"

מאמן ריאל חשף שקיים נתק, ונהנה מתמיכה ביציעים: "הברנבאו עם מוריניו עד המוות". ולמה המבורג לא מוכרת את ואן ניסטלרוי?

60 דקות נאלצה ריאל מדריד לחכות אמש (ראשון) עד השער המיוחל של קארים בנזמה, שהביא לה שלוש נקודות יקרות במשחק הבית בסנטיאגו ברנבאו נגד דודו אוואט ומאיורקה (0:1) במסגרת המחזור ה-20 של הליגה הספרדית. הבלאנקוס התקשו לייצר מצבים, ודווקא החלוץ הצרפתי המושמץ היה זה שכבש את השער שהחזיר את היתרון של ברצלונה על ריאל לארבע נקודות.

זה היה השער העשירי של בנזמה העונה, והנה נתון מעניין: החלוץ הצרפתי השתווה במניין הכיבושים לזה של גונזאלו היגואין, ולמי שחושב שהדבר נובע לאור העובדה שהחלוץ הארגנטינאי פצוע, הרי ששניהם שיחקו מספר דומה של דקות בסך הכול. בנזמה כבש את שערו השני בליגה, כאשר יש לו עוד ארבעה בגביע וארבעה נוספים בליגת האלופות.

"אנחנו הראשונים ששמחים כשקארים כובש", אמר חברו לקבוצה סרחיו ראמוס, והסגיר את זאת שכולם כבר מייחלים לרגע בו בנזמה האדיש יתפוצץ. אנחנו מעריכים ואוהבים אותו מאוד. אנחנו מקווים שהשער הזה ייתן לו מוטיבציה גדולה". לגבי הרוטציה בהרכב שעשה המאמן ז'וזה מוריניו, אמר ראמוס: "הבוס מכיר את השחקנים. הוא יודע מי זקוק למנוחה ומי יכול לשחק".

מוריניו: "עד ה-31 בינואר הכל יכול לקרות"

בתוך כך, במועדון הלבן נמשכים החיפושים אחר חלוץ בעל שיעור קומה שיצטרף לרוטציה הקצרה של הבלאנקוס בגזרת החוד. בהקשר לכך, חשף מוריניו שהוא אינו משוחח בעניינים אלה עם המנהל המקצועי של המועדון, והעיד אולי על הנתק ששורר בקרב בכירי המועדון: "אני לא מדבר עם חורחה ולדאנו, אלא ישירות עם הנשיא פלורנטינו פרז ועם חוזה אנחל סאנצ'ז (מנהל השיווק). אנחנו כבר כולנו מכירים את הסיפורים על זה שאנחנו מחתימים חלוץ שכבר צימחו שיער לבן. עד ה-31 בינואר כל דבר יכול לקרות אבל כל דבר יכול גם לא לקרות".

מי שבינתיים דחתה את הצעתה של ריאל לרכוש את חלוצה, רוד ואן ניסטלרוי, תמורת סכום של כ-2 מיליון יורו היא המבורג הגרמנית, אליה הגיע ההולנדי מריאל. נשיא המבורג הסביר את דחיית העסקה: "אם נמכור את ואן ניסטלרוי לריאל, האוהדים שלנו ישרפו את האצטדיון".

מלבד זאת, לאור הדיווחים סביב עזיבה אפשרית של מוריניו את ריאל בקיץ עקב חילוקי דעות עם ההנהלה הלבנה, קיבל אמש המאמן הפורטוגלי תמיכה עצומה מיושבי הברנבאו שתלו שני שלטים גדולים בזכותו. באחד מהם נכתב: "אין אויבים, הברנבאו עם מוריניו עד המוות". על כך מוריניו אמר: "אם הקהל אוהב אותי הוא אוהב את הקבוצה, בגלל שאני זה הקבוצה. אין אינדיבידואלים. כמובן שאני מעריך את הקהל ואת המחווה שלו, אבל אני לא צריך אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully