וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה יעשה האיש אשר לו שורקים בוז

כרמלו אנתוני השיב לקהל דנבר עם 36 נקודות (שיא של 6 שלשות) והוביל את הנאגטס לניצחון 107:121 על אינדיאנה

אחרי מנה הגונה וגדושה של משחקי NBA שקיבלנו בשני הלילות האחרונים (23 בסך הכול) נערך הלילה (בין ראשון לשני) משחק ליגה אחד בלבד, כאשר הפוקוס בארה"ב היה נתון לגמרי החטיבות ב-NFL. במשחק הבודד פגשה דנבר (18:25) וכרמלו אנתוני המושמץ על ידי אוהדי הנגאטס את אינדיאנה בפפסי סנטר שבקולורדו וגברו עליה ללא קושי 107:121, במה שהיה ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה מאינדיאנפוליס והיא במאזן של 25:16.

לאחר שריקות הבוז שקיבל מהקהל הביתי ושבגינן קובי בריאנט נחלץ לעזרתו, נתן הלילה מלו משחק מצוין שהשתיק את כל מבקריו. כרמלו ירה 36 נקודות (8 מ-19 ל-2, 6 מ-8 ל-3, 2 מ-5 מהקו) בקצת יותר מ-32 דקות משחק והוריד 8 ריבאונדים. ברבע השלישי בעיקר להט כוכב הנגאטס עם 23. אנתוני רשם שיא שלשות לאחר שההישג הקודם שלו (5 שלשות) נקבע אי שם, בעונה הראשונה שלו כרוקי, ב-2003.

הפייסרס פתחו טוב ועלו ליתרון לאחר הרבע הראשון 27:30, אלא שדנבר התעשתה ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון 8 נקודות. ברבע השלישי היא כבר הפכה את המשחק מבחינת ההוז'רס ללא רלוונטי, כשמי שסייע למלו היה אל הרינגטון שקלע 16, ננה הוסיף 15 והוריד 10 ריבאונדים, טיי לוסון עם 13. טיילר הנסברו הוביל את קלעי אינדיאנה עם 27 נקודות ו-10 קטיפות, פול ג'ורג' הוסיף 17 מהספסל ורוי היברט עם 12.

בסיום המשחק התייחס ג'ורג' קארל לתקופה האחרונה הלא קלה שחווה הקבוצה בעקבות השמועות על עזיבה אפשרית של מלו: "זה קשה. אנחנו מבינים שיש תחושה של כבדות ויש קושי לעשות את העבודה שלנו כמו שצריך. אבל זה ממש לא אומר שאנחנו לא יכולים לעשות אותה, כי במשחק הזה הצגנו רמה גבוהה מאוד. יש קושי בפרטים הקטנים של ההכנה והאימון לקראת משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully